Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Новая тема / Ответить на тему Ответить  Сообщений: 46 • Страница 2 из 3<  1  2  3  >
  Пред. тема | След. тема 
В случае проблем с отображением форума, отключите блокировщик рекламы
Автор Сообщение
 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.07.2011
Откуда: Уфа
Фото: 86
OLEGA2007
OLEGA2007 писал(а):
Или сингл в BF1 доставил удовольствие что-ли ?

Если бы, его там мало. Ну а сингл как раз на пару вечером в этой игре лишним не стал бы :oops:

_________________
Overclockers.ru forever



Партнер
 

TSC! Russia member
Статус: Не в сети
Регистрация: 20.10.2014
Фото: 12
Цитата:
We have now moved the whole game over to DirectX 11. Players will now see some performance and visual improvements - more to come in the future. PLEASE NOTE: we are NOT supporting anything older than DX11 from this time, so all players will require a DX11-capable graphics card. We believe that this should only affect a very small percentage of potential players, with older graphics cards. However, this will allow for further graphical enhancements that we cannot support on older graphics cards.

Добавили DX11

_________________
TSC! Russia - добровольные распределённые вычисления.
Не используемые мощности твоего ПК могут помочь науке и людям в борьбе с тяжелыми заболеваниями.


 

TSC! Russia member
Статус: Не в сети
Регистрация: 20.10.2014
Фото: 12

_________________
TSC! Russia - добровольные распределённые вычисления.
Не используемые мощности твоего ПК могут помочь науке и людям в борьбе с тяжелыми заболеваниями.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 09.11.2011
SlavicUnion Все конечно хорошо, но я так думаю, что почти все кто играет в нее на постсоветском пространстве и дальше будут играть только в бой между вермахтом и РККА. Битва янки с японцами и Вьетнамский конфликт лично мне мало интересны конкретно в данной игре.
П.С. Все мечтаю о выпуске новой части Красного Оркестра на современном движке... почему бы не Фростбайт))? Вот это были бы замесы в бойне РККА с немецкими захватчиками!

_________________
Asus Z97-AR/i7-4790k 4.0 Ghz/Asus GTX1080ti Strix OC11/16GB DDR3/SSD 120GB Samsung 850 EVO/HDD 1 TB WD Caviar Blue/DELL S2716DG 2K


 

TSC! Russia member
Статус: Не в сети
Регистрация: 20.10.2014
Фото: 12
Началась пятая волна закрытой беты.
Список изменений
Цитата:
We are setting live Closed Beta Wave 5 today shortly (with many new invites going out as well!). Below you can find the changelog:


New Major Audio Feature
Included in CB5 is a brand-new audio engine (Wwise)! Not only will you hear greatly improved sounds across the board… performance has also been improved. Weapon sounds are ‘beefier’ along with improved sound distance. Helicopter sounds have been updated. Ambience has been updated. As you move through the jungle you’ll hear ambient creatures calling out all around you, branches snapping and mosquitoes buzzing. Lastly, be sure to also turn on the music, as we have introduced brand new music tracks for both factions.

As this is a large audio update, we have created specific survey questions to gauge your feedback. Remember to click the survey from the right side of the main menu!

Gameplay
There have been many refinements to the Vote Kicking system
The name of the player who initiates the vote is now shown
Players cannot quit and re-join a server to vote multiple times
There is a cooldown on starting multiple votes
The overall voting time has been shortened

Customization
(For BETA Wave 5 only) We have unlocked all character customization items for this beta phase. Once we have the server ranking system ready to publish in a future update, the character customization items will once again be locked behind player ranks that you will acquire through leveling in-game.


Weapons
The MoA on some guns has been adjusted to be more in line with real-world values
Tweaked damage values for torso zones. Overall, large-caliber guns will be more lethal
Any central torso hit now has the capacity to kill if enough damage is dealt.
Pistols are now limited to specific classes and not every class has one now. This will cause the pistols to become more scarce on the battlefield. Looting bodies for pistols should now be a more useful mechanic. In the sake of authenticity, pistols were removed from all Rifleman based classes (Grunt, Rifleman, Guerrilla)
Adjusted the damage for RPD to more accurately match SKS/AK weapon family damage

Art
Fixed DX11 Anti-aliasing issues that some testers were experiencing
Massively improved first person weapon shadows on gun and hands
PBR reflections have been adjusted to work better indoors
Adjusted rearward travel fire animations for M16 and DP28 downwards to be more realistic
Increased rearward travel fire animations for shotguns
Increased the speed of deploy animations for LMGs
Added missing bipod fold animations for the DP28

GUI
The launch ‘splash’ image has been updated
Various tweaks to the Overhead Map such as objective icons, Supremacy UI elements, and size and zoom
Supremacy UI now dynamically illustrates links between objectives
Players will now be presented with a ‘First-Time Explanation’ of the role select menu.
Increased max friendly player icon distance to 150m
The Settings Menu has been adjusted to present a more natural flow
Added an option to remove framerate smoothing to the video settings menu. This is intended for 120hz & 144hz monitors, where you were previously locked at 60FPS
A ‘progress bar’ has been added for items such as bandaging, tunnelling, destroying tunnels, etc. Note, this is a first pass. More work on the visual elements will be coming in a future BETA wave
Added a ‘Borderless Windowed’ setting to the video settings menu
Helicopter UI elements that were previously transparent are now more readable
Fonts have been improved and tweaked throughout the game, for easier legibility
Removed a few unsupported 4:3 resolutions from the video settings menu
Added an option to quiet the announcer voice separately from other audio elements. The Announcer Volume slider can be found in the audio settings menu
Removed confusing chevron symbols from the Territories game mode UI
Removed the ‘auto spawn’ checkbox from spawn menu
The overhead map has been adjusted to no longer include extraneous information

Performance
Helicopter networking code has been optimized for better performance
Audio performance has been streamlined

Bug Fixes
Gameplay
Fixed a bug where ‘Force Respawn’ would sometimes not spawn all dead players on a team
Fixed a bug where mantling could fail on slanted terrain
Fixed a bug where the F4 could ‘miss’ targets with high elevation, such as An Lao Valley.
Fixed a bug where player bodies would fling high in the air on death from underground locations. This may still occur in some undiscovered places as the fix is location-specific. Please be sure to report any cases you still see this occur

Maps
Various bugfixes and improvements to the below maps. Improvements include optimization, additional art passes, collision fixes and miscellaneous adjustments based on previous wave tester feedback
TE-Hill937
TE-Hue City
TE-Cuchi
SU-SongBe
TE-Firebase
TE-Compound

Audio
Fixed a bug where some audio files were not adjusted by the correct sliders in the menu

Art
Various red barrels will no longer appear bright red so as not to confuse players who thought they could shoot the barrels to make them explode
Fixed a bug where 3p Punji shovelling had no animations
Fixed a bug where the ‘spinner’ animation for commander ability cooldowns would not show
Fixed a bug with the VC Radioman backpack not ‘rag dolling’ correctly
Fixed bugs with 3P LMG iron sight animations
Fixed bugs with hip fire hit detection not working properly in some corner cases
Fixed several collision issues where players would previously bounce back or become stuck
Fixed character customisation rooms on Firebase, Song Be, and other maps
The Claymore and C4 now bring up the ‘clacker’ (trigger) much more quickly

GUI
Fixed the Match Report screen showing both teams as ‘red’ when using homogenized colours
The credits section has been updated

Miscellaneous Fixes & Updates
The game executable has been changed. It has been renamed to VNGame.exe. You may need to change custom shortcuts
The Bink video player has been updated which will provide better fidelity on video files such as menus and loading screens
Adjusted the speed hack detection system to be a bit more forgiving for players on Wi-Fi or with bad connections

-----------------------------------------------------------
Блин добавили бы всё это и dx11 ещё бы в РО2, как подарок поклонникам серии.
Технически наверняка это раз плюнуть, движок он и тот же.

_________________
TSC! Russia - добровольные распределённые вычисления.
Не используемые мощности твоего ПК могут помочь науке и людям в борьбе с тяжелыми заболеваниями.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.06.2010
Специально для нашей группы разработчики обещали подогнать партию ключей на 6 волну беты, которая стартует 15 марта. Ключи разыгрываем на конкурсе. Если интересно - пишите в личку.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 10.04.2008
Откуда: СПб, Ржевка
Фото: 0
Мне вчера на почту ключ прилетел, устанавливаю сейчас.

_________________
S3 Trio64>S3 Virge>TNT2M64>9550>7300GT DDR3>7900GS>9600GT>4870>460>560Ti>560Ti-448>760>970>1060 6GB


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.06.2010
Открыт предзаказ со скидкой в 25% http://store.steampowered.com/app/41846 ... 2_Vietnam/


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 16.04.2010
Купил, жду бета-тест 11-го :beer:

_________________
Кэт Лауэр ©


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 16.04.2010
Как-то мало движухи вокруг игры. Всем нравится БФ1?

_________________
Кэт Лауэр ©


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.09.2006
Откуда: Питер
martix писал(а):
Всем нравится БФ1?

Просто он модный :D

_________________
Сколько волка не корми, у слона все равно толще


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.06.2010
Открытая бета до 22 мая. Качать в Стиме на странице игры.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 10.04.2008
Откуда: СПб, Ржевка
Фото: 0
Купил сегодня с 25% скидкой, с 1 июня в отпуске, будет, чем заняться ;))

_________________
S3 Trio64>S3 Virge>TNT2M64>9550>7300GT DDR3>7900GS>9600GT>4870>460>560Ti>560Ti-448>760>970>1060 6GB


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.06.2010
Игра вышла. Релизный ролик



 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 03.03.2003
Откуда: Москва
Фото: 5
Никто не играет что-ль? :-(
Вроде же годнота вышла игра-то!

_________________
БФ старпёр!
Верталето-самолётный нагибатор!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 10.04.2008
Откуда: СПб, Ржевка
Фото: 0
Русского всё-таки не завезли ?

_________________
S3 Trio64>S3 Virge>TNT2M64>9550>7300GT DDR3>7900GS>9600GT>4870>460>560Ti>560Ti-448>760>970>1060 6GB


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.06.2010
OLEGA2007 писал(а):
Русского всё-таки не завезли ?


Завезли, но с кучей багов. Разработчики в курсе - будут править.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.06.2010
План по развитию игры - https://trello.com/b/pTmp5jlk/rising-st ... am-roadmap


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 15.07.2016
NOFX писал(а):
Никто не играет что-ль? :-(
Вроде же годнота вышла игра-то!

Такая же годнота, как и Red Orchestra 2, которую так же забросят вместе со всеми багами, лагами и прочим.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 14.03.2013
Фото: 4
Судя по ролику,bbc2 vietnam круче была. :lol:


Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Новая тема / Ответить на тему Ответить  Сообщений: 46 • Страница 2 из 3<  1  2  3  >
-

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: 4tober, AndreyLG, Dimkovski, GIOVANY, Iogahn, nox567, Nurk33RUS, prafesianal и гости: 14


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  



Лаборатория














Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB | Kolobok smiles © Aiwan