Member
Статус: Не в сети Регистрация: 04.12.2009 Откуда: Москва Фото: 13
#77
Жанры: Экшен, Мультиплеер, Шутер, От первого лица Разработчик: PUBG Corporation Издатель: PUBG Corporation Дата выхода: 21.12.2017 Платформа:PC, PS4, Xbox One, iOS, Android Игровой движок:Unreal Engine 4 Версия игры: 25.1 | ПАТЧ-НОУТ
интересно будут ли они до релиза решать проблему.. я бы на их месте забил конечно на эту версию и точил бы всё под 1.0, месяц остался..
Да зависит от проблемы, если там что-то на поверхности, то скорее всего будет какой-нибудь патч, если нет, то так и останется до релиза. В 1.0а таких проблем то не было, чё париться особо. Меня больше волнует поднимут ли они тикрейт на серваках после релиза.
Подскажите, Дальность Видимости влияет на дальность отображения врагов (аля Сетка в Battlefield 4)? По привычке выставил на минимум, может какие-то опции нужно оставлять на ультре? И еще, как-то можно еще снизить настройки? Ну что бы все же стабильные абсолютно стабильные 120фпс выжать?
_________________ Солдатушки-ребятушки, нашему царю показали фигу. Умрём все до последнего!
Hey everybody, DMM Games, a japanes distributor shared patch notes for a new Test Server Update. Google translator and I sat together to get the most out of it and translate it into english. Please excuse mistakes or wrong translations. italic parts are comments made by me. Second Test Server Patch Notes for PC:
Good evening players. Today I will show you the second test server.
Schedule: (probably the time we can play, but it's for DMM and possibly different on steam) First release -> November 22 11:00 - November 24 16:00 (KST)
Second release -> November 28 11:00 - November 30 17:00 (KST) Optimizations:
Optimization Update was carried out for the following contents:
Character rendering Character animation Rendering long range weapons Various effects Various UI Depiction of the sea (could be the tech of sea of thieves) Loading terrain Memory usage required for depiction of characters Memory usage required for depiction of texture
Animation:
When you trigger the Climbing animation and hold shift you can move over an object instead of only getting on top of it. Reduced the coat sometimes blocking the view when moving in ADS.
Gameplay:
The damage of foot and hand impact decreased, and the impact damage to thighs and upper arms increased more than before.
DMR (SKS, Mini 14, Mk 14): Head shot Bonus damage: 230% Body: 100% Arms, legs: 95%
SR (AWM, Kar 98 k, M 24, VSS): Head shot Bonus damage: 250% Body: 100% Arms, legs: 95%
After using the bandage, the recovery time gradually decreased from 8.5 seconds to 4.5 seconds, and recovery efficiency increased. Bandage usage time and total recovery volume are the same as existing numbers.
The area that can be reached after jumping from the plane has been expanded from the previous one.
A new area is added to the suburbs of the island where descent was impossible in the past.
Scale was added so that the zero distance can be measured on the cross line of 15 magnification scope.
Added a new reticle to the 4× scope for weapons using 7.62 mm bullets.
Added a new reticle to the 4x scope for SR and SMG weapons.
Added a blur effect outside of the scope area when scoped in.
Bullets will pass through the water and penetration will be influenced by the momentum. (The penetrating power is lower as the bounding speed is higher)
Lowered the camera when proning in 3rd Person.
The launch speed of SKS and Mini 14 has decreased. Bullet speed maybe?
Raised running speed when DMR weapons are equipped (SKS, Mk 14, Mini 14). It's the same speed as if you are holding a AR now.
Mk14's shooting rebound rate decreased. Time between shots?
You can no longe install scopes higher than the 8x on the M16.
Items
Two new weapons have been added:
DP-28 was added. We use a round magazine that can be earned looted on the map and 47 4762 mm bullets. You can install scopes up to the 4x. The launch speed is slow, but it has a long effective range and high damage. AUG A3 was added. It is a bullpupp assault rifle that uses 5.56mm bullets and can only be obtained from supply drops. Bounce speed and launch rate are high and reaction to vertical direction is suppressed (low recoil?).
UI/UX
Before / after-image added A new English font was applied. In-game HUD, options, inventory, menu screen, system message design has been improved. Solo / team play related UI has been improved. The team member's physical strength gauge has been moved from the upper left of the screen to the lower left of the screen. The mini map, world map, team list UI are displayed on the screen with colors and numbers that the team player indicator is easy to recognize.
It is possible to easily check the state of connecting, dropping, dead, down, connection failure etc via a new indicator.
The HUD related to opening using etc. has been improved (F key interaction)
When there is not enough storage space in the bag, the color of the font is displayed in red and highlighting that you can not acquire the item.
The mini map and the world map were improved.
Adjust so that the information of team members is further highlighted by lowering the saturation of the mini map.
Adjust so that the information of team members is further highlighted by lowering the saturation of the mini map.
Adjusted the color of the world map, so that information on the map, markers etc can be seen well.
You can check the viewpoint direction of the player who plays together from the world map and mini map.
When team members ride on the same vehicle, they are displayed in one indicator on the world map and mini map.
Kill feed has been moved from the lower left to the upper right.
When the health goes beneath 75% the health bar does not turn red anymore (hard to translate, possibly wrong)
Kill camera function was added to the tab of the game play of the setting menu. You can see the person's kilcam in the game result window.
In squads and Duos you can only see the kill cam when the whole team is dead.
Sound:
Changed background music in the lobby. The engine sound of all cars except the boat has been improved to sound more realistically. Sounds that can be heard from the border of safety zone have been added. (blue zone makes noise?) The Red zone bombing sound has been divided into 3 stages: Sound bombed from a distance The sound of a bomb flying The explosion. Added a sound when jumping into water. It will sound different dempending on the speed.
Language:
Added 4 languages: Italian, Portuguese (Brazil), Spanish (Mexican), Chinese (Traditional).
Bug Fixes:
Fixed an issue in the three-seater motorcycle that would blur the view when sitting in the backseat. When using various bandages consecutively the animation now plays correctly. Solved the problem that a pink ring is displayed in a specific building at the time of descending parachute. Solved the problem that made players able to fire in full auto mode during climbing action. significantly reduced the blurring effect around the field of view in the ADS state.
We are waiting for the connection to the test team all the test team so that we can give you a lot of feedback. In addition, this content is subject to change without notice.
Thank you for reading to the end. PUBG Development Team & Community Team
Thats about it. Hopefully this translation is good enough so you can at least understand most of it. While writing this I noticed that the page on DMM was removed, they probably released it this early by mistake. Thankfully I had it open on my second monitor, here is an image of both the removed and the initial page:
This is the link to where the post was
_________________ Я толерантный - ненавижу всех одинаково.
- подойти и нажать F ) Бензин нужен только если кончился
Ну у меня Взаимодействие="E", она же двери открывает? Но она тупо не работает, что бы сесть в машину, там что-то еще нужно что бы сесть в машину? Конечно, иной раз хрен поймешь, машина это или чермет.
_________________ Солдатушки-ребятушки, нашему царю показали фигу. Умрём все до последнего!
Moderator
Статус: Не в сети Регистрация: 09.01.2007 Откуда: Москва Фото: 151
Злобный Йожык писал(а):
Первая игра на сегодня - читер. Снова ОДНИ хэдшоты всему скваду, через туман + дымовая граната с расстояния более 500метров
Да забей ты уже на эту игру, чего мучаться и жрать кактус? Каждый раз читеры и каждый вечер опять одно и то же. Сам по той же причине в игру не захожу. Есть же куча других мультиплеерных игр, да блин в кривой КСГО дела лучше с читерами.
- дела там не многим лучше. Да и КС, лично мое мнение, это просто свалка тех, у кого вообще ничего не получается ни в одном другом шутере. Я не абсолютно про всех, но 97% контингента КС именно такие.
_________________ Я толерантный - ненавижу всех одинаково.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 21.11.2016 Откуда: Деревня Самара
Злобный Йожык писал(а):
Приведи пример МП игры, где можно вчетвером расслаблено побегать под разговоры.
Армач, бефяка, кс, задроченный до автоматизма.
Мы просто тоже на пубг забили и вообще не ходим. Друзьяки еще кактус пожрали, а я с первых же дней наплыва читерья просто перестал заходить в игру. И чувствую себя прекрасно, словно мяса не ем
Moderator
Статус: Не в сети Регистрация: 21.10.2007 Откуда: РФ Фото: 26
N1ghtwish Может за руль нужно пересесть? По-умолчанию сочетание кнопок ctrl+1.
_________________ За сообщение вида "Не могу создать тему в барахолке. Почему?“ будет ЖК 1 месяц за нарушение п. 2.1 правил конференции - игнорирование поиска.
Moderator
Статус: Не в сети Регистрация: 09.01.2007 Откуда: Москва Фото: 151
punish_me писал(а):
Армач, бефяка, кс, задроченный до автоматизма.
Овервотч тот же, веселья там через край, хоть и надоедает после нескольких каток. Та же новая Дестини2 по идее пойдёт, контент подвезли частично. Насчёт дел в КС соглашусь, этот траст матчмейкинг то ещё уродство. Хотя на прайме хотя бы таких откровенных читеров почти нет. Да, могут со счета 12-3 сделать 12-16, но в целом под покатать под разговоры пойдет, потеть что ли ради звёздочек и знаний?
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 09.06.2009 Фото: 0
punish_me писал(а):
Армач, бефяка, кс, задроченный до автоматизма.
lol:
Ни в одной из перечисленных игорей нет столько фана как в пубге, где как не в пубг к тебе в дом заползёт товарищ по команде со стрелой в башке и жопе?)))))) да и дагестанский кортеж никто не отменял ). Что то похожее было в раннем дейз, более аналогов не припомню .
_________________ i7 6700К 4,4 Мгц (1,31В), Аsus z170-A,gtx 1080 Palit Game Rock Premium, 16gb DDR4 Corsair Vengeance 2666, SSD Samsung 850 Evo 250Гб, AOC 2781
Сейчас этот форум просматривают: knight2001 и гости: 40
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения