Moderator
Статус: Не в сети Регистрация: 21.10.2010 Откуда: вопросы? Фото: 72
#77
Жанры: Action / RPG / Adventure / 3D / 3rd Person Режим игры: одиночный Разработчик: Ubisoft Quebec Издатель: Ubisoft Даты выхода игры: 05.10.2018 Платформа:PC, PS4, Xbox One Игровой движок:AnvilNext 2.0 Версия игры: 1.5.6 | ПАТЧ-НОУТ
Определите свою судьбу в "Assassin's Creed® Одиссея".
Пройдите путь от изгоя до живой легенды: отправьтесь в далекое странствие, чтобы раскрыть тайны своего прошлого и изменить будущее Древней Греции. Вас ждет совершенно новая боевая система и морские путешествия в огромном бесшовном мире, который постоянно развивается и реагирует на каждое ваше действие.
Станьте легендарным героем Древней Греции - Впервые в серии Assassin’s Creed вы сможете сами выбрать персонажа – Алексиоса или Кассандру. Модифицируйте снаряжение, улучшайте способности, персонализируйте корабль и преодолейте все испытания, чтобы стать настоящим легендарным героем.
Исследуйте необыкновенный мир - От заснеженных горных вершин до глубин Эгейского моря, от нетронутых уголков необузданной дикой природы до крупных городов «золотого века» Греции – изучите этот величественный и прекрасный мир. Ваша история заиграет новыми красками благодаря встречам с интересными людьми, сражениям с наемниками и многочисленным сюрпризам.
Выбирайте собственный путь - Вас ждет более 30 часов диалогов с возможностью выбора, а также различные варианты финалов игры. По-настоящему живой мир игры будет изменяться в зависимости от принятых вами решений.
Примите участие в масштабных битвах - Продемонстрируйте непревзойденное искусство ведения боя и определите исход сражений в Пелопоннесской войне. Вы станете участником масштабных битв между Спартой и Афинами. От каждой из сторон на поле боя выйдет более 150 воинов.
Покорите Эгейское море - Разыскивайте спрятанные сокровища и уголки мира, которых нет на карте. Прокладывайте свой путь, участвуя в крупных морских сражениях. Изменяйте внешний вид корабля, модифицируйте оружие и нанимайте в команду бойцов с уникальными навыками, чтобы придерживаться удобного стиля ведения боя.
Откройте для себя край мифов и легенд - Исследуйте мир, где оживают мифы и проводятся древние ритуалы. Вы встретитесь со знаменитыми героями и узнаете, что на самом деле скрывается за легендами о мифических существах, таких как Медуза и Минотавр.
СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ
Минимальные: ОС: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only) Процессор: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 - 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz Оперативная память: 8 GB ОЗУ Видеокарта: AMD Radeon R9 285, NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) DirectX: Версии 11 Место на диске: 46+ GB Дополнительно: Video Preset: Lowest (720p) Рекомендованные: ОС: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only) Процессор: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 - 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or better Оперативная память: 8 GB ОЗУ Видеокарта: AMD Radeon R9 290, NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB VRAM with Shader Model 5.0) or better Место на диске: 46+ GB Дополнительно: Video Preset: High (1080p)
При обсуждении сюжета, выкладывании видео и изображений - используйте специальные теги:
Код:
[spoiler]текст[/spoiler] или [spoiler=][/spoiler] - для описания сюжета; [spoiler=][media]ссылка на видео[media][/spoiler] - для видео с youtube; [spoiler=][img]ссылка на изображение[/img][/spoiler] - для изображений.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 07.05.2007 Откуда: Москва
Assassin's Creed Odyssey - 1.3.0 Patch Notes
Patch 1.3.0 is now available!
Patch Size:
PC: 6.2GB
Check out the most notable changes with 1.3.0 below.
CONTENT
Episode 2 – Torments of Hades – The Fate of Atlantis
Added in-game support for Torments of Hades Lost Tales of Greece
Added in-game support for upcoming Lost Tales of Greece FEATURES AND IMPROVEMENTS
Balancing
Upped Ikaros's attack damage. You Are A Bird, Be A Bird Mercenaries will now carry different amounts of iron and gems to be looted. It's not equal work, equal pay in ancient Greece, Misthios! Addressed an issue causing enemy fire attack damage to be too high. Enemy archers no longer have the ability to apply players Critical Chance and Critical Damage stats engravings to themselves. No getting owned by archers any more. Reduced the weekly contract objectives to make them simpler and faster to complete. Aligned sell price of "The Fate of Atlantis" weapons with main game weapons. Miscellaneous
Ainigmata Ostraka now indicate if they're from Greece or other realms. Added a visual hint for items currently assigned to another loadout. Unique Legendary Lieutenants will now scale up with players. BUG FIXES
DLC – The Fate of Atlantis
Addressed an issue in “The Keeper and Kyros” that prevented players from completing the quest. Addressed an issue keeping Kyros from walking to the next quest objective. When playing the "The Fate of Atlantis" DLC, Wardens will no longer be classed as archers during gameplay or challenges. ISU NPC stats will be appropriate according to elite status. Addressed an issue in “The Beacons Are Lit” causing the device to fall through the map when thrown at the door. Kolossus will no longer receive damage from torches. Addressed an issue with regards to "The Conqueror" achievement that prevented some players from unlocking it. The "No Good Deed" quest will now appear after completing "The Beacons Are Lit." DLC – Legacy of the First Blade
Gaspar the Gatekeeper, true to his name, will now attack when approached in the Terror Gorge Poi. Addressed an issue in Protector Of Persia that prevented players from completing the quest. Lost Tales of Greece
Leda has been found safe and secure in the cave during "Daddy's Home." The Hero Sword reward will now be given to players after completing Daddy's Home. Addressed an issue in Daughters of Lalaia that prevented players from progressing this Lost Tale of Greece. Addressed an issue that caused Heir Of Memories to wrongly appear in Argolis at the start of the quest. New Game+
Addressed an issue in New Game+ that caused all map progress to be carried over unintentionally. Players will now be able to acquire the artefact after killing Medusa with NG+. After killing the Cyclops in Stairway to Olympus with an NG+, the cutscene will now play as intended. Addressed an issue in NG+, preventing players from completing "Test of Judgement." Addressed an issue during Battle Of 300 in NG+, causing Leonidas to have more than four adrenaline bars if the spear was previously upgraded. Addressed an issue where the Mercenary tier 5 benefit wasn't kept in New Game+. Addressed an issue in NG+, preventing players from completing Monger Down. Hard Mode encounters in the Arena with NG+ will now drop the Arena Fighter's Set items. After completing Ancient Revelations in NG+, players will no longer obtain a duplicate reward. Main Game
Gameplay
Addressed several issues preventing players from completing Ainigmata Ostraka. Addressed an issue causing players to spawn under the map when traveling to Lokris Overwatch viewpoint. Bandits and Followers of Ares have finally agreed on a contract to try and take over the Obsidian Islands. Daughters of Artemis contracts will spawn in regions where targets are available. Sleeping NPCs killed next to their friends will no longer raise bounties. Small boat sails will remain intact after reaching level 90. Addressed an issue preventing players from meditating or summoning the Adrestia. Not under the boat, Machaon will be ferried to the underworld properly after players confirm his kill. Addressed an issue preventing players from confirming kill on the Swordfish & Brison. Addressed an issue causing the Phalanx Spear to deal less damage than stated on the weapon card. Addressed an issue preventing the Conquest battle heroes from spawning as expected. World
Addressed an issue causing mercenaries to be seen in Modern Day. The Tomb of Agamemnon is now off limit for wolves in Modern Day. Quest
Addressed an issue in The Favor that prevented players from completing the quest. Addressed an issue preventing players from interacting with the captain in "Test of Character." Addressed an issue preventing players from fighting the immortals after dying. Addressed an issue in The Grand Minotour that prevented players from completing the quest. Addressed an issue in By The Fates where the handmaiden could be stuck in a follow objective. Addressed an issue in A God Among Men that prevented players from completing the quest. After interacting with the door during "Meet Myrrine…," the cinematic will now trigger as intended. Players will now be able to complete the "Unlucky Bandits" on Hephaistos Islands. If left alive during A Fight With Talos, Talos will now remain armed. Addressed an issue causing the shark to spawn underground where the glittery pendant is placed in Safe Passage. In Stranger Tides, ambushing riders will enter combat and react to players as intended. Addressed an issue in Shark The Vagrant that prevented players from completing the quest. Addressed an issue preventing players from completing "Follow that Boat." Addressed an issue causing NPCs to get stuck, preventing the completion of "The Taxman Cometh." Addressed an issue preventing players from completing "Test of Faith." Faith is now given to you, misthios! Addressed an issue preventing players from completing "Let my Patients Go." Addressed an issue during "Conquest" when trying to defeat Stentor, causing players to get stuck in battle. Addressed an issue causing Kleio's quest to disappear. In A Venomous Encounter, the NPC will now be stationed at the checkpoint "Report to Metiochos." Addressed an issue preventing players from completing "To Kill or Not to Kill." Phidas's mortality will no longer prevent players from completing "Escape from Athens." Addressed an issue preventing players from completing Prince of Persia (The Blind King). Brasidas has been ordered to leave the Leader House so players can complete We Will Rise. Bandits have found their ship, which was lost at sea, to join the fight during Mysterious Malady. Addressed an issue in The Handmaiden's Story that prevented players from completing the quest. Addressed an issue in Perikles's Symposium that prevented players from completing the quest. Addressed an issue preventing some players from starting "A God Among Men." Addressed an issue with By The Fates where the quest reward wasn't given to players. Diona will follow players in the "I, Diona" quest. Addressed an issue causing Polyphemos to remain stationary after players are attacking during "To Be Nobody." Addressed an issue causing Herodotos to go missing during Perikles's Symposium. Addressed an issue preventing players from completing "Remnant of the Ancients." Addressed an issue during Atlantis Destroyed causing Barnabas to die after the cutscene. Although Herodotos loves recording history, he'll no longer follow players throughout Greece during "Family Values." Addressed an issue preventing players from interacting with the captain in the "Evening the Odds" quest. After spending his living years working for the Order, Kleon has decided to relax on the beach in the Underworld, not ancient Greece. Rebalanced the bow drop rate vs other weapons. Addressed an issue during The Dunce Conundrum preventing players from obtaining Zeno's Paradox. Phidias the one and only will be shown during Back to Atlantis. Addressed an issue preventing players from completing "Myths and Minotaurs." Addressed an issue causing the Minotaur's Labyrinth to be located underwater at times. Adrestia and Naval
Addressed several issues with Athena on board the Adrestia. Graphics, Animations, and Audio
Addressed various gear texture issues. Addressed various lighting issues. Addressed several weapon animation issues. Addressed some graphical issues that occurred in various regions. Addressed several character and NPC graphic issues. User Interface, Menu, and Subtitles
Addressed various UI/HUD issues. Addressed a display issue that caused the "Close" prompt to display twice on in-game popup notifications. Steropes Bow and the Hero's sword can now be used in the Visual customization menu. [PC] When Adaptive Quality is set to ON, Anti-Aliasing will be set to the appropriate value. Addressed various localization issues. Addressed an issue with the Ainigmata Ostraka “Ashes To Ashes” that didn't mark it as complete in the inventory. Addressed an issue that caused the Mercenary Tier S4 to not work as intended. The Abraxas horse skin will be awarded to players reaching Tier 1 Mercenary rank, as intended. Addressed an issue where the wrong APs count would be displayed after a reset. [PC] Addressed an issue preventing players from comparing on the Mercenaries and Cultist tabs when using M&K. The "Rock and Roll" Ainigmata Ostraka will no longer roll away from your inventory. After fast travelling, the stealth icon cannot remain invisible to players. [PC] When using M&K, players can now walk on boats using the keyboard. [PC] Increased the space between selections in the Mercenaries tab when using M&K. [PC] Addressed an issue preventing players from reassigning key bindings when using M&K. [PC] Added a description for the "Aim Assist" tooltip when using M&K. [PC] Addressed an issue causing the UI to become unresponsive in borderless mode after minimizing the game with “Win+D.” [PC] Native resolution values will remain intact when players switch to window modes without applying any settings. Perks, Engravings, and Abilities
Players will no longer be able to apply the Sphinx Mane set bonus to other set items. Addressed several issues with the Rage ability in combat. Addressed an issue that caused the Call to Arms ability to be locked after Level 81. Addressed an issue preventing players from using the NPC locking mechanic while Rage is enabled. Stability and Performance
Addressed an issue creating crashes on loading when storing the game in MS storage systems. Photo Mode
[PC] Increased scrolling speed for filters in Photo Mode. They see me scrollin’ "Reset all settings" confirmation prompt will appear before implementation in Photo Mode. Ubisoft Club, Achievements, and Trophies
Corrected several player stats and leaderboards in the Ubisoft Club. Addressed several issues with Ubisoft Club challenges, stats, and leaderboards. When the conditions are met, players will now unlock the "Breaking the Limit" achievement. Addressed an issue that caused Daughters of Artemis kills not to count toward the legendary Marksman engraving objective, once you're the leader of this faction. The bonus and engraved version of the Sphinx Mane will now be displayed in the menu.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 24.10.2010 Фото: 1
Кто блин писал диалоги к этой игре, все побочные квесты такой бред.
- Моего сына сожрала акула... - И чё теперь? Мне убить её? - Они ВСЕ ДОЛЖНЫ УМЕРЕТЬ!
- Я поэт в душе, но настоящая трагедия в том, что я не могу написать трагедию. - И? - Мне бы пергамента или бабла на него немного. Вон, у бандитов это всё есть. - Мне смотаться забрать это у них? - Нет, Они ВСЕ ДОЛЖНЫ УМЕРЕТЬ!
- Моего сына сожрала акула... - И чё теперь? Мне убить её? - Они ВСЕ ДОЛЖНЫ УМЕРЕТЬ!
Там все проще: - ХХХХХХХХ - И чё теперь? - Они ВСЕ ДОЛЖНЫ УМЕРЕТЬ!
Я иногда вечером просто вообще без наушников играю - скипаю все диалоги, потому что в 99% все одинаковы или попытайся заняться любовью с квестодателем (и плевать, что это старик какой-то, а ты играешь мужчиной) или убей, точка.
Advanced guest
Статус: Не в сети Регистрация: 03.12.2004
Нормальные там попадаются иногда. Типа доставки яда жрице, за которую она еще и денег дает. Просто в рандомных квестах есть всего несколько видов заданий. Доставка, убить кого-то в конкретной зоне, убить просто кого-то где угодно, сломать алтарь, стащить из лагеря. Если придумывать 100500 причин на каждое задание, то раньше или позже начнется треш. Раньше была еще защита от нападения, но из дейликов ее выпилили, слишком часто квестодатель ласты склеивал. Хотя сейчас провал дейлика ничем не грозит, можно сразу взять другой на доске. Я этим злоупотребляю иногда, просто запуская стрелу в голову тем, кто посылает творить всякие непотребства (любые морские квесты, убийство лидеров и т.п.)
_________________ Like I said, kids are cruel, Jack. And I'm very in touch with my inner child.
4e_alex мне еще не нравится, что из-за 3 разных заданий я 3 раза в один укрепленный лагерь ходил и каждый раз по пол часа там лазил, убивая одних и тех же воинов... Первый раз: классика, увидел на карте, пошел зачистил, сжег все припасы, забрал казну и убил командира. Второй раз: кто-то дал квест украсть что-то из этого же лагеря, прихожу - все живы и пока убегал там - пришли наемники выше меня уровнем и завалили меня раза 2 подряд. Третий раз: опять квест и снова в этот лагерь, но теперь убить одного конкретного человека... Прихожу и опять там все на месте Вот это меня взбесило, второстепенные задачи брать бесполезно, как идиот бегаешь по одному куску земли, а они не заканчиваются. Мир конечно очень большой, но страшно однообразное всё.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 13.11.2005 Откуда: Чебоксары Фото: 1
d3ma писал(а):
Первый раз: классика, увидел на карте, пошел зачистил, сжег все припасы, забрал казну и убил командира. Второй раз: кто-то дал квест украсть что-то из этого же лагеря, прихожу - все живы ... Третий раз: опять квест и снова в этот лагерь, но теперь убить одного конкретного человека... Прихожу и опять там все на месте
Неверно. Если не было смены влияния то там сразу не будет полный лагерь (после вашего "первого" посещения). На его заполнение нужно достаточно времени и важные объекты (казна к примеру) не "возрождаются". После смены влияния естественно "крепость" будет снова "полная": казна, припасы, новый капитан и т.п. и это нормально и естественно (иначе зачем захватывать если туда "поселить" некого).
_________________ Обожаю игры с открытым миром(Assassin's creed\Fallout\The Elder Scrolls\Watch Dogs\Far Cry и т.п.).
Advanced guest
Статус: Не в сети Регистрация: 03.12.2004
d3ma писал(а):
второстепенные задачи брать бесполезно, как идиот бегаешь по одному куску земли, а они не заканчиваются. Мир конечно очень большой, но страшно однообразное всё.
Есть второстепенные задания с разными черными значками, и есть все остальные (цвет зависит от DLC). Первый тип бесконечен по определению, генерируется случайно. Дейлики основаны на этом типе. Выполнить их все нельзя, да и не нужно. Брал в новых зонах только для того, чтобы окрестности не просто так осматривать. Второй тип - созданные руками квесты, они не повторяются, их можно (и даже нужно) выполнить все. В целом у ручных квестов вполне достойный уровень сюжетов. Не Oblivion, но лучше многих RPG.
_________________ Like I said, kids are cruel, Jack. And I'm very in touch with my inner child.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 13.11.2005 Откуда: Чебоксары Фото: 1
d3ma писал(а):
черные лучше не брать?
Mikanoshi писал(а):
Они просто бесконечные и повторяющиеся, нужны чтобы набивать ресурсы/экспу.
со значком редкого ресурса "орихалк" брать обязательно и выполнять равнозначно (если позволяет уровень) сюжетным\доп.квестам (зеленого\оранж.) цвета. И еженедельно проверять магазин со значком орихалка - иногда "вкусные" вещи продают.
_________________ Обожаю игры с открытым миром(Assassin's creed\Fallout\The Elder Scrolls\Watch Dogs\Far Cry и т.п.).
Сейчас этот форум просматривают: loony и гости: 37
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения