Member
Статус: В сети Регистрация: 20.03.2014 Фото: 8
hardware писал(а):
20фпс на 14900к, шутка ли))
ну не рассказывай. минимум 40 в самом злачном месте, где фпс на геймплей не влияет, типа хабов некоторых старых
Добавлено спустя 10 минут 44 секунды:
ego0550 писал(а):
Кто-то выбросил тысячи баксов в мобильные донатные помойки
база. я в донатные дрочильни за последний год влил больше, чем в старситизен за 11 лет. при этом в старситизене я имею почти весь доступный контент потратив баксов 150(а то, что не доступно можно нафармить внутри игры), больше туда нет смысла вливать в принципе соло игроку. ну может 250 за топовый истребитель, но большинству идеально какойнить катлас или зевс за ~110-120 баксов. а играть можно так вообще за 45. сколько там современные АААА стоят? другое дело, что в старситизене нет цели, кто-то скажет, это же ммо, песочница, ты волен сам выбирать чо там делать, а я скажу, что это даже песочница еще не собранная, есть разные элементы геймплея, не связанные в цельную игру, ни прогрессии, ни социалки, ни рынка, ни целей для пвп. ну и типа вот добавили недавно нпц, у которого можно ништяки гриндить. а зачем их гриндить? пока что просто чтобы навык игры набивать, чтоб играть эффективно на релизе (ыхыхыхы, релиз, ыхыхых), ну типа знать где что есть выгодного, как бороться с багами и т д
_________________ celeron 1100 -> athlon xp 2500+ -> athlon ii x2 250 -> phenom ii x4 965 be -> fx8300 -> r7 1700 ->10700kf -> 7800x3D
Elongated Member
Статус: Не в сети Регистрация: 06.05.2015 Откуда: Москва Фото: 1
Keyco писал(а):
что там?
Цитата:
A tribute to a star citizen, an enthusiast, a dreamer ... a friend. Felix aka. DarkWinner.
Yesterday, a man whose story cannot be described in one post passed away prematurely. Just as it will not be possible to describe all his services to the entire Russian-speaking community of Star Citizen over the years.
DarkWinner was an old project backer. His faith in Chris and CIG has been unshakeable throughout the dozens of patches and ten+ years of game development, regardless of the quality and playability of the patches. Even when others like me, having exhausted their patience and desire to play, left, he could find the words to restore the person's faith in the game and the developers, always. He was the moral backbone in our ranks, not allowing a pessimistic attitude to spread and helping to focus on the positive aspects of the game, both for beginners who came to him for advice and for more experienced players who came to him in private messages to cry that the elevator at the station could not arrive for a damn hour or two.
Our TURBOR corporation was created in 2017 by the YouTube content maker of the same name and a small group of people, among whom was DarkWinner. During the 8 years of the corporation's existence, he played a key role in the development of the organization, accepting new people into our ranks, training them, holding corporate meetings, participating in determining the vector of development of the corporation, creating alliances with other organizations. Uniting Russian-speaking, English-speaking, French-speaking, German-speaking, etc. corporations together. In 8 years, our corporation has grown to 3,000+ real players, being in the top 15 starcitizen organizations. Felix also organized in-game events. More than 2,500+ unique players have played in our corporate and open events with other corporations. TEST squadron, The Corporation, Shatagon and Kr community, FCU, Das Kartell, SGO, and many others, thank you for playing with us these many years.
DarkWinner was the person who supported any activity of the players, supporting our riders at Daymar Rally, rejoicing at their victories and experiencing defeats along with them, more than once being in the voice channel with them for 12 hours or more. He was responsible for the Aueс budget, which was always allocated to the racers for the purchase of ships on which they won the Anzia racing races. Encouraging the corporation's players for game achievements, for example, for being top of the game's leaderboard, is also something he has always been willing to do.
He has been a good person and friend for many years. He never let his colleagues down and devoted all his free time from work and family to the development of the project. Our corporation appreciated this and will continue to appreciate it. I'm not sure if we'll ever recover from this loss. In my opinion, he was the person most worthy to see the release of this game, but unfortunately the world is not always fair.
Appreciate the time you spend with people close to you.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 07.02.2020 Откуда: 63
somus нам надо вменяемые квесты, экономику, сверху сюжетку. хотим, и ничего не покупаем более - и загадка, почему берут остальные, т.к. веры Крису нет. и не надо про контента дофига, я покупал конкретные сроки - можно было пилить по ним и надстраивать.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 59
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения