Warhammer 40,000: Dawn of War (2004) Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault [addon] (2005) Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade [addon] (2006) Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm [addon] (2008)
--------------------------------------------------------------------------------------- Разработчик: Relic Entertainment Издатель: THQ Издатель в России: Buka Entertainment Официальный сайт: Открыть (Открыть русский сайт) Жанры: Add-on (Standalone) / Strategy (Real-time) / 3D Multiplayer: (8) LAN, Internet ---------------------------------------------------------------------------------------
(!) Чтобы играть по сети за Tau Empire или Necron, нужна только установленная копия игры Warhammer 40,000: Dawn of War - Dark Crusade. (!) Чтобы дополнительно играть по сети за четыре оригинальные расы, нужна установленная копия игры Warhammer 40,000: Dawn of War; ключ от нее возможно ввести при запуске Dark Crusade. (!) Чтобы дополнительно играть по сети за Imperial Guard, нужна установленная копия игры Warhammer 40,000: Dawn of War - Winter Assault; ключ от нее также возможно ввести при запуске Dark Crusade. * для наглядности - картинка
- Как разлочить все расы в Dark Crusade - В каком исполнении продаётся Dark Crusade Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 20.12.2006 3:02 Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 21.12.2006 2:54 Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 21.12.2006 17:16 Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 02.10.2007 18:59 Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 04.05.2008 16:22 Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 04.05.2008 16:23 Отредактировано куратором: zIBiT. Дата: 27.06.2008 16:04
Последний раз редактировалось RazOK 02.10.2004 23:23, всего редактировалось 3 раз(а).
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 03.05.2004 Откуда: Korolev M.O.
Comander на harder на комп уходит около 10 минут(пару страниц назад выкладывал реплей), на insane раза в два больше (при удачном раскладе), при неудачном через 5 минут можно уже по новой начинать...........
_________________ In the good memory of great zadrot >_<
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 08.07.2004 Откуда: Heaven
Блин. товарищи, Warhammer вылетает после 10-15 мин. независимо от карты ,расы, и т п!!!:x!Ничего не разогнано, Catalyst' ов штук пять поменял : 4,6 , 4,7 ,4,8 , 4,9 , Forsage 4,10 !!!!! Сил нету! Искал на форумах решение этой проблемы - да уже сног сбился! А играть-то ХОЧЕТСЯ! Осталось выть от огорчения!!! PLZ HEEEEELLLPPPP!!!:(
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 04.01.2004 Откуда: Владивосток
Игра супер! Купил, сел, поиграл и за раз прошел до 11 миссии. Играю на нормале, но буду потом на тяжелом. А как узнал, что всего 11 миссий...Жалко.. Ждем аддонов!!!
Добавлено спустя 2 часа, 40 минут, 45 секунд: Все..прошел..разочаровался в 11 миссии. Слишком легко..Я настроил стоко техники, лимит атрядов. А там? - ЛОХИ. Вынес, и не потерял ни отряды, ни технику..Что еще раз доказывает - начинать играть надо на тяжелом.
По поводу миссий. Самой сложной для меня оказалась 9, где надо артефакты продержать 3 минуты. Т.к я артефакты захватил, удержал, разбил армию на части - к каждому артефакту по нескоко ед. техники и пехоты. Так в этой миссиии активно нападают здоровые крабики и челы а'ля наши терминаторы.. Ну они меня и с арефактов начали выносить..Осталось у меня тока 2 артефакта(из 4). Пришлось набобахать еще армии и идти выносить их базу. С этого и следует начинать миссию. А потом уж и идти на артефакты...Вот
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 22.06.2004 Откуда: S-Pb
блин, а затягивает... хард в скирмише 1х1 - как два пальца... хардер в толпе - тоже не сложно. а вот хардер 1х1 - пока для меня проблема. @kim на реплей не кивай -самому хочется
одно удручает - комп играет как часы (походу стремится к идеалу) - скучно.
Junior
Статус: Не в сети Регистрация: 30.09.2003 Откуда: Северодвинск
Root79, welcome К сожалению, я не добился никаких результатов. Перепробывал все. Смену дров. Переставлял систему. Смену версий игры от разных пиратов.
Ничего не помогает. Я так и не могу в неё нормально поиграться. Жду патчей.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 03.05.2004 Откуда: Korolev M.O.
ZanyIV смысл есть, я по крайней мере возьму, чтоб без проблем в онлайне рубиться..........
Comander попробуй на insane, после него harder детским лепетом покажется и вынесешь компа спокойно..........
_________________ In the good memory of great zadrot >_<
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 08.07.2004 Откуда: Heaven
PLZ PLZ PLZ -Люди добрые, скиньте пожалуйста ссылку или мне на почту (LexaBulka@yandex.ru) оригинальный exe- шник W40k.exe или от руссобита! PLZ Очень нужно!:(
Добавлено спустя 1 минуту, 41 секунду: Вот весь перечень исправлений и добавлений:
Maps
Valley of Khorne
• Critical Objectives have been moved to ensure each player has a point closer to their base. Center CO remains in same location.
Dead Man’s Crossing
• Removed cover from entrances to player's base from water.
Tainted Pair, Blood River
• 2 new 1v1 MP Maps
Mountain Trail, Tainted Place, Tainted Soul
• 3 new 2v2 MP Maps – Using the 2 1v1 maps as a base these maps provide variety on the same/similar terrain layouts.
Gameplay
F2 Tactic
• Squads that are being attacked by melee units now have their ranged weapon accuracy reduced to 1%. Modifier applies to all members of the squad being attacked, not just the members being hit.
Balance
Eldar
Seer Council
• Fixed Conceal ability so that it now only applies to individual members of the Seer Council.
• Reduced ranged attack.
• Increased power cost.
Farseer
• Fixed the Farseer health upgrade which was causing the Farseer’s health. regeneration rate to be decreased instead of increased.
Brightlance
• Introduced a 2 second setup time for the Brightlance.
Fire Prism
• Decreased how often Fire Prism’s can warp; they can now warp once every 90 seconds .
• Reduced attack by 25%.
• Reduced health regeneration rate by 50%.
Entanglement Ability
• Increased power cost from 20 to 60.
• Increased recharge rate from 120 seconds to 150.
• Increased research time from 45 seconds to 90 seconds.
• No longer works against Bloodthirster and Avatar.
Plasma Grenades
• Decreased number of grenades that were thrown; now only fires 1 at a time.
• Plasma grenade research is now reliant upon a Soul Shrine.
Bonesong Ability
• Temporarily been disabled due to exploit, will be re-enabled at a later date.
Ork
Slugga Boyz
• Big Shoota weapon, brought in line with Shoota Boyz’ Big Shoota.
• Slugga Boyz now benefit from the upgrade “More Choppy”.
Ork Boyz
• Slightly decreased Ork Boyz accuracy while moving.
• Decreased range at which Ork Boyz receive charge modifiers.
Space Marines
Assault Terminators
• Fixed a data error which caused Terminators to not benefit from health upgrades.
Chaos Marines
Chaos Sorcerer
• Chain of Torment spell now does 90 damage.
Taint Ability
• Now only heals in the 2nd tier but now applies to Chaos Commander units as well as infantry.
Frag Grenade
• Reduced frag grenades radius to 4 from 5.
Chaos Horrors
• Hit point upgrade now applies to Horrors.
Berserk Fury Ability
• Previously increased squad’s max weapon damage twice instead of buffing min and max damage independently. The result is pretty much the same but the variance is now reduced.
Crashes and Stability
• Fixed frequent crash in AI.
• Fixed frequent crash in loading saved games.
• Fixed bug in Korean build where in-game chat would not be displayed.
• Fixed bug in German and Korean builds where in-game options would not be set properly.
• Fixed bug that would cause unit statistic and ability modifiers to not be removed. properly. This addresses issues with broken Chaos units retaining negative accuracy, Big Mek Teleport ability not being removed, and a variety of other similar issues.
• Fixed name of post game states from Captured VO's to Captured CL's.
• Fixed refresh rate of "0" in Graphics Configuration tool.
• Fixed twitchy Repair bug.
• Fixed crash bug when selecting next research/add-on in mission 4 or 6 before the HQ is flown in.
Cheats
• Fixed multiplayer setup cheats option for multiplayer games. Cheats can now be enabled by whoever is setting up the game. Note that cheats cannot be enabled for Automatched games.
• Cheats are enabled in the single-player game, but are disabled by default.
• The cheats include:
• cheat_revealall - reveal all FOW
• cheat_killself - kill yourself
• cheat_power( n ) - give yourself "n" units of power
• cheat_requisition( n ) - give yourself "n" units of requisition
Art
• Fixed Aspiring Champion’s Power Fist upgrade.
• Fixed Cultist’s weapon upgrade.
• Fixed Eldar Grav Falcon so that it no long displays incorrect weapon in the Army Painter and icon.
• Fixed Killa Kan Rokkit upgrade.
• Fixed the Force Commander’s single player weapon during Bloodthirster sync kill
• Fixed Terminator flamer upgrade.
• Fixed Plasma Gun upgrade for the Imperial Guard.
• Fixed incorrect texture on the Raptor Aspiring Champion Power Fist.
Сейчас этот форум просматривают: guess52, jugador и гости: 33
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения