Member
Статус: Не в сети Регистрация: 11.01.2006 Откуда: Таганрог
Гы, ну ладно, с этой миссией разобрался, а вот как пройти последнюю??? Джагернаутов уничтожаю кучкой ракетчиков на првых минутах, базу справа кое-как успеваю зачистить, а вот гсбшная база в правом верхнем пробивает оборону скринов и вторгается на базу к пришельцам... до бомберов не доживаю(в смысле база скринов не доживает). Пробовал карателя строить-к тому времени она уже ничего не решает...
Advanced guest
Статус: Не в сети Регистрация: 03.12.2004
Не самая сложная миссия, если найти к ней подход. Вначале поднимаешь экономику и разваваешься до командо. Ею бежишь и уничтожаешь джаггернауты. После чего запускаешь конвеер аватаров, и сгоняешь их к месту остатков джаггернаутов (для их охраны, да и место стратегически выгодное, с него вход на базу скринов легко перекрыть). Как только 2-3 аватара будут на месте захватываешь джаггернаутов саботерами (их лучше по воздуху переправить, т.к. иначе их почти наверняка по пути убьют). Собственно джаггернауты и есть ключ к победе. Ими надо разнести сначала все заводы и бараки, а потом главное здание (стреляют они на половину карты и видят столько же). После чего GDI станет безобиден как ребенок.
_________________ Unfortunately for you, however, you are maidenless
Последнюю миссию я проходил с извратом . В начале быстро развивал экономику, потом мочил (или захватывал джаггеров), а после чего уходил в мега ацкое производство танков . Строил их аж под 50 штук. (с апгрейдом на пушку) + ставил на базе скринов (которую сам танками и убивал) свою оборону. А также строил атомную бомбу, которая оч. некисло помогает . Приходилось действовать по секундам, но получалось толково .
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 11.01.2006 Откуда: Таганрог
Ну вроде на среднем уровне с грехом пополам прошел... Ужость, а не миссия. Кстати кампания Нодов мне больше понравилась, и по динамике, и по сюжету, и по Кукану.
Advanced guest
Статус: Не в сети Регистрация: 03.12.2004
А теперь повтори то же самое на харде , желательно с патчем 1.09 (там очень мило доход понизили вдвое ради более интересного мультиплеера, а миссии сингла даже не тронули). ИМХО самая сложная миссия на харде в 1.09 это последняя в 4 акте за GDI.
_________________ Unfortunately for you, however, you are maidenless
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 26.03.2007 Откуда: Владивосток Фото: 4
4e_alex Lang-russian у меня 975 Мб, думал пираты русскую озвучку стырили и прикрутили, а оно вон как. Черт, теперь только или полностью русская, или полностью английская.
А файлы *.big можно чем распаковать, чтоб можно было потом обратно запаковать?
Advanced guest
Статус: Не в сети Регистрация: 03.12.2004
Encoder писал(а):
А файлы *.big можно чем распаковать, чтоб можно было потом обратно запаковать?
Да, в FAQ есть ссылки.
Вообще проще либо купить лицензию. Либо, если денег жалко, скачать с торрента образ оригинала (у KW релиз международный, один диск с десятком языков).
_________________ Unfortunately for you, however, you are maidenless
Advanced guest
Статус: Не в сети Регистрация: 03.12.2004
Финальный список изменений патча 1.01, который выйдет где-то в районе 23-27 июня:
Цитата:
This patch for Command & Conquer 3 Kane's Wrath fixes several desyncs and exploits, numerous bugs, and makes balance changes across all nine factions. We have also improved Automatch and added a Russian lobby.
Desync Fixes
· Fixed a desync that occurs when a Nod ally attempts to create a Decoy army of a Mechapede.
· Fixed a desync that occurs when creating a free-for-all 8 player game with 6 brutal AI.
· Fixed a desync that occurs when playing a 6 player game with 4 AIs after both human players have been eliminated and are spectating the match.
· Fixed a desync that occurs when playing against a brutal AI with 2 players on level Unfair Advantage.
· Fixed a desync that occurs when playing with 2 players against a Brutal Black Hand AI on the map Unfair Advantage.
· Fixed a desync when 2 players use Black Hand vs GDI on the map Tournament Arena.
· Fixed a desync that occurs when engaging Firehawks with Seekers
· Fixed a desync when Venoms attack a Plasma Missile Battery that is detecting an invisible unit
Bug/Exploit Fixes
· The Message of the Day will now show up online for Kane's Wrath.
· In-game rank/stats now show up alongside player name while in the game lobby, or during Automatch screen.
· Improved Automatch performance
· Reaper 17 – You can no longer sell a stasis chamber to receive a group of Ravagers for only 600 credits.
· You can no longer use group selecting to allow a Mantis, AA-loadout Firehawk, flying Shadow Team, or Slingshot to force-fire on other ground units.
· Titans crushable level increased. Titans can no longer crush other Titans.
· Fixed the minimap while match is loading
Balance Changes
The following balance changes are intended to make resource-gathering decisions more strategic, while also further tuning the combat forces to ensure even balance across all three factions in any combination.
General Balance Changes
· Refinery cost increased to 3000 credits, build time increased to 30 seconds, power requirement increased to 15 units
· Harvester cost increased to 2000 credits, build time increased to 20 seconds
· Tiberium Spike capture bonus decreased by 33%, income per second decreased by 60%
· Harvester health increased 25% for most factions, Steel Talon/Black Hand harvester health increased by 16%
· Build radius: most unit production structures no longer provide a build radius, all conyards have had their build radii increased by 25%
· Advanced infantry structures now provide a basic infantry unit when sold or destroyed
· Grasslands Landgrab: blue tiberium now starts at 0
GDI Balance Changes
---Structures---
· Silo cost reduced by 80%
· Power Plant upgrade now provides double the bonus power
· Power Plant cost and build time reduced by 12.5% to 700/7
---Units---
· Commando armor versus gun, rocket, and grenade doubled
· Rig: packed HP increased 33%, unpack/pack time decreased 40%, repair drone range increased 33%
· Pitbull damage increased 25% against ground units, HP reduced 10% against air scale reduction 200 to 150.
· Hammerhead speed reduced 17%
· Mammoth speed increased 12.5%
· Shatterer range increased 30%, sonic wave horizontal damage radius tripled, pre-attack delay removed, clip reload time increased, cost increased to 1500/15
· Zone Shatterer range increased 30%, sonic wave and overload beam sonic wave horizontal damage radius tripled, removed pre-attack delay, increased clip reload time, cost increased to 1600/16
· ZOCOM Orca burst damage capability dps increased significantly, clip size reduced 50%, cost and build time increased to 1500/15
· Titan crusher/crushable level increased to that of a heavy tier 3 walker, damage increased 12.5%, railgun-upgraded damage increased 9.2%
· Behemoth range increased 20%, HP increased 10%
· Combat Engineer damage increased by 17%
· APCs now lay mines as quickly as the Mobile Repair Transport (instantaneously)
· Firehawks will no longer force-fire at the ground when loaded with anti-air missiles and group-selected with ground units
· Slingshots will no longer force-fire on the ground when group-selected with ground units
· Surveyor -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.
---Upgrades/Abilities/Powers---
· Call for Transport ability cost reduced by 60%
· Hardpoints upgrade no longer decreases Firehawk anti-air missile speed
· Autoinjectors health bonus increased an additional 20%
· Ceramic Armor bonus versus gun- and cannon-type damage decreased by 50% for the ZOCOM Orca
· ZOCOM Bloodhounds power cost increased by 50%, now provides veteran APCs
· ZOCOM Airborne power cost increased by 50%
· Steel Talon Bloodhounds power cost increased by 40%
· Composite armor build time tripled
· Tiberium Field Suits build time and cost doubled, armor bonus vs cannon halved
· MARVesting now returns 33% of the harvested Tiberium value
Nod Balance Changes
---Structures---
· Silo cost reduced by 80%
· Voice of Kane now provides the appropriate increase in combat effectiveness to nearby infantry
· Shredder Turret Hub for Marked of Kane subfaction can now fire when upgraded with quad turrets
---Units---
· Commando armor versus gun, rocket, and grenade doubled
· Beam Cannon range increased 20%
· Avatar beam weapon damage increased by 6.25%
· Purifier beam weapon damage increased by 6.25%
· Flame Tank damage taken from cannon-type decreased 25%
· Tiberium Trooper rangefinder has been fixed, increases unit range by 20%
· Awakened speed increased 11%, health reduced 25%
· Emissary -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.
--- Upgrades/Abilities/Powers---
· Reflector Beam ability no longer diminishes attack power, reflection range doubled
· EMP Cannon of the Awakened/Enlightened tuned for significantly faster responsiveness, squads will no longer perform a funky backwards walk-dance when attempting to get into EMP range
· Call for Transport ability cost reduced by 60%
· Charged Particle Beam cost reduced 66%, upgrade time halved
· Dozer Blades cost and research time doubled
· Black Disciples cost increased 33%, research time doubled
· Purifying Flame cost increased 33%, research time doubled, damage bonus to Flame Tank increased 116%, damage bonus to Purifier decreased 75%
· Commandeer Beam Cannon damage bonus increased by 50%
· Commandeer Stealth Tank: stealth-upgraded Avatar will no longer lose stealth when moving
· Rage Generator hallucination time reduced 60%, cooldown halved
· Mechapede disintegrator segment damage and range halved, corrupter segment range decreased 25%, disc segment modified to be anti-air only, range of disc segment increased 8%, Shard segment rate of fire improved significantly
· Corrupter range increased by 50%, speed increased by 17%
· Ravager damage from gun-type reduced by 33%
· Explorer -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.
--- Upgrades/Abilities/Powers---
· Lightening spike power cost increased by 50%
· Plasma Disc Launcher upgrade cost and build time doubled
· Blink Packs upgrade cost and build time halved
· Attenuated Forcefields research cost normalized to base Scrin across all subfactions
· Advanced Articulators cost/build time quadrupled
· Lifeform Recycling range increased 50%
· Blue Shards upgrade no longer reduces the clip size and firing rate of the Shardwalker
· Overlord’s Wrath damage reduced by 55%
· Conversion reserves now provide the stated bonus of 2x charged shot capacity
· Forcefields now take the intended 1% damage from sniper fire
Neutral Balance Changes
---Units---
· Mutant Marauder damage and speed increased 50%
Other Changes
· Added a Russian Lobby
_________________ Unfortunately for you, however, you are maidenless
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 18.03.2004 Откуда: СПб
Есть такая странная проблема: запускаю C&C3 (как аддон, так и оригинал), захожу в раздел сети, после этого у меня СРАЗУ же пропадает весь инет. Появляется только после того как перезапущу соединение.
Смотрел лог фаерволла - игра лезет на адрес 255.255.255.255 порты 8086-8094, если запрещаю ей туда доступ, то сеть не падает ... но и о локалке тоже разумеется не коннетит.
Если отключать фаерволл вообще, то точно так же сразу при заходе в раздел игры по локальной сети, падает весь инет.
В чем может быть проблема - почему падает вся сеть ?
Junior
Статус: Не в сети Регистрация: 31.01.2008 Откуда: Казань
Swipe писал(а):
А что сейчас...
А что сейчас? Мне очень понравилась кампания KW, котороя охватила все войны тиберия, тема "сисек" раскрыта))) А ещё появилась интересная тема "Превосходство", возможно не играли просто:wink:
Junior
Статус: Не в сети Регистрация: 31.01.2008 Откуда: Казань
4e_alex писал(а):
Аффигеть. 3 месяца с лишним. Нихрена не исправлено. Даже десинки. EA рассчитывает, что я после этого куплю RA3? Наивные.
Десинки, это ошибки синхронизации?
Если да, то поправили, вчера вылетов не заметил играли 3х3 против компов, генералы:oops: До этого 3 минуты и фсе, ошибка...
Правда нужно привыкать к новой экономике, очень уж в начале паскудно стало с деньгами:grob:
Кран две элекростанции 2 тиб.завода и фсё, ступор:weep:
А я вот очень жду RA3, особенно ссылку на скачивание демки:beer:
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения