ИГРА ДОСТУПНА ПО ПОДПИСКЕXbox Game Pass (Стандартное издание)
ОПИСАНИЕ
Кооперативный шутер от первого лица, в разработке которого принимали участие авторы Prey и Dishonored.
Выберите одного из уникальных героев и объединитесь с другими игроками, чтобы дать отпор легиону вампиров, которые хотят обескровить жителей одного городка на острове в штате Массачусетс. Они устроили солнечное затмение и полностью отрезали остров от внешнего мира, так что вам стоит поспешить, пока не стало совсем поздно.
СИСТЕМНЫЕ ТРЕБОВАНИЯ
Минимальные • ОС: Windows 10 64-bit • Процессор: Intel Core i5-8400 2,8 ГГц или AMD Ryzen 5 1600 • Оперативная память: 16 ГБ • Видеокарта: AMD RX 580 или NVIDIA GTX 1070 (6 ГБ VRAM) • Место на диске: 100 ГБ SSD
Рекомендованные • ОС: Windows 10 64-bit • Процессор: Intel Core i7-9700K 3,60 ГГц или AMD Ryzen 7 2700X • Оперативная память: 16 ГБ • Видеокарта: AMD 5700, NVIDIA RTX 2080 или Intel ARC (8 ГБ VRAM) • Место на диске: 100 ГБ SSD
Для «ультра» настроек графики • ОС: Windows 10 64-bit • Процессор: Intel Core i7-9700K 3,60 ГГц или AMD Ryzen 7 2700X • Оперативная память: 32 ГБ • Видеокарта: AMD RX 6800 XT или RTX 3080 (10 ГБ VRAM) • Место на диске: 100 ГБ SSD
Специальные возможности: • Преобразование текста в речь и речи в текст в голосовом чате • Экранный диктор • Масштабирование размера текста в меню и интерфейсе от 100 до 150% • Фильтры цветовой слепоты • Сетка экрана
Настраиваемые элементы геймплея: • Три уровня сложности ("Дневной свет", "Сумерки" и "Полночь") доступны с самого начала и еще один, повышенный, открывается после первого завершения игры • Выделение объектов в окружении • Дрожание камеры • Отображение цифр урона над врагами • Внутриигровые туториалы • Изменение параметров курсора для навигации по меню при использовании геймпада
Настраиваемые параметры звука и видео: • Регулировка громкости для музыки, эффектов, диалогов и катсцен • Регулировка угла обзора (от 60 до 120 градусов), размытия в движении, яркости и контрастности
Настраиваемые параметры управления: • Установка бега нажатием или удержанием • Регулировка чувствительности мыши • Изменение назначения кнопок • Включение или отключение вибрации на контроллере
ТРЕЙЛЕРЫ и ВИДЕО
БОНУС ЗА ПРЕДЗАКАЗ
Оформите предзаказ или играйте по подписке Game Pass, чтобы получить набор «Охотник на вампиров». В него входит: • непревзойдённый дробовик 2-го уровня «Мрачный прилив» • расцветка для нескольких видов оружия «Полярный вихрь» • насадка для оружия «Кровавый губитель»
ИЗДАНИЕ BITE BACK EDITION
#77
Вонзите зубы в издание «Покажи клыки» и получите абонемент на героев, набор обликов «Ностальгия», расцветку для нескольких видов оружия «Лазерный луч» и насадку на оружие «Тактический нож» для ближнего боя. Абонемент на героев даёт вам доступ к двум будущим героям с уникальными способностями и игровыми механиками. Набор обликов «Ностальгия» включает в себя уникальные облики и рюкзаки для каждого из четырёх основных героев, напоминающие об их прежней жизни.
В ИЗДАНИЕ ВХОДЯТ: • базовая игра Redfall • абонемент на двух будущих героев • расцветка для нескольких видов оружия «Лазерный луч» • насадка для оружия «Тактический нож» • облик для Дэвиндера «Экспедиция на север» • облик для Джейкоба «Взгляд из тьмы» • облик для Лейлы «Военный прикид» • облик для Реми «Волонтёр и инженер»
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 23.04.2003 Откуда: из лесу =) Фото: 0
Обрадовался, что выйдет наконец-то какой-никакой кооператив в стиле л4д. По роликам стало понятно, что игру начали делать лет 20 назад, а сейчас дискеты нашли и решили продолжить. Ну ок, думал геймплеем возьмут - посмотрел несколько стримов... Что это вообще? На перемене в детском кружке юных программистов делали из готовых бесплатных библиотек?
_________________ Я толерантный - ненавижу всех одинаково.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 23.01.2007 Откуда: с Планеты Же
Этим идиотам надо срочно делать патч на кооп и то через пару недель будет поздно - чтобы спавн и агрессивность врагов увеличивать для челенджа, а для сингла она вообще не годится никак ибо как только останавливаешься и включаешь мозг вместо рефлексов - то начинаешь понимать что ее просто генерила нейросеть )
Moderator
Статус: Не в сети Регистрация: 21.10.2010 Откуда: вопросы? Фото: 67
RED FALL - HOTFIX RELEASE NOTES V1.01
ИГРОВОЙ ПРОЦЕСС • Исправлена ошибка с бесконечным экраном загрузки, возникающая из-за приостановки и возобновления игрового процесса при быстром перемещении по карте • Исправлен сбой системы сохранения, возникавший в результате приостановки и возобновления игрового процесса во время быстрого перемещения по карте
СЕРВЕРЫ • Обновленная логика сердцебиения игрового сервера для улучшения внутренней связи с живыми серверами
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 12.08.2013 Фото: 5
Посмотрел как проект идет на пк в обзорах, поржал. На приставке за пару часов игры ноль багов, глюков, вылетов. А они еще смеялись почему 30 фпс. Разве что с интеллектом траблы. Жесткие траблы. А игра по факту оказалась больше кооп. лутер шутером в стиле аркейна.
Moderator
Статус: Не в сети Регистрация: 21.10.2010 Откуда: вопросы? Фото: 67
REDFALL - GAME UPDATE 2
This patch brings a Performance Mode to Xbox Series X|S, stealth takedowns, new controller settings, Accessibility improvements, and much more. Explore an even more dangerous Redfall with an increased open world enemy population and new encounters. Read on for the full list of fixes and additions included in the update.
PERFORMANCE & STABILITY
Enabled Performance Mode on Xbox Series X|S.
Improved PC performance and stability across a wide range of hardware configuration
Addressed several edge-case memory crashes.
Addressed graphical corruption issue with changing resolution with AMD GPUs.
Fixed an issue with resetting Game Settings to their default values while in Windowed display on a second monitor.
The anti-aliasing setting is now hidden in Video Settings while AMD FSR 2.1 upscaling is enabled.
Various performance improvements made to Hero abilities, weapons, and general game systems.
Various fixes to support Hero abilities triggering properly despite environmental factors like ladders, death mist, electrocution, and more.
Improvements to player navigation and collision across both Redfall Commons and Burial Point.
USER INTERFACE
Weapons with silencers, or silenced muzzle attachments, now reflect their "silent" state in tooltips.
Silenced weapons generate less noise, and are less likely to alert nearby enemies.
Vault and Mantle indicators now display in the HUD when a surface can be vaulted over, or mantled.
The Mission Briefing Table now better delineates between Main Missions and Optional Missions.
Functional improvements to compass markers and objective search areas to behave more consistently.
Historical Markers now display on the Map in their locked state once players complete the introductory missions in Redfall Commons and Burial Point.
Improved the readability of ammo purchasing.
Added an off-screen indicator when Bribón is downed.
Fixed an issue where objective search areas were blocking fast travel actions while using the Map.
The Text-to-Speech hotkey now displays at all times when active.
Player reporting now shows a loading indicator when submitting.
Clarified the achievement description for Rum Runner.
ACCESSIBILITY
Improvements to Screen Narration:
Narration updates when a Multiplayer Lobby state changes between Ready and Unready.
Support when the text entry field is open. Narration updates every seven seconds if the field remains open.
Narrates "Back" and "Friends" menu controls on all pages of the Settings menu.
Support within the Username input field for the "Add Crossplay Friends" sub-menu.
Fixed an issue where players would be prompted to "Press Enter" when focused on the Username input field in the "Add Bethesda.net Friends" sub-menu.
Support for navigation control in Hero Select and System Select menus.
Narrates game invites and friend request notifications.
When selecting a locked difficulty, the screen describes the difficulty type as “Locked”.
When selecting an unlocked difficulty, the screen narrator will narrate "Difficulty Selected".
Main Menu's System tooltip displays "System" only, and will narrate "System" in both Main and System menus.
Hover support for all buttons and links, both digital and analog inputs.
Narration support when pings are placed or removed from the world.
Fixed several issues with screen narration in Bethesda.Net modals:
Removed incorrect prompt to "Press Enter" to input email address, username, and/or password when logging in.
Bethesda.net account Help menu now supports proper narration.
Narration Support in the Bethesda.Net Updated Agreement.
Exiting a Multiplayer Lobby now properly reads "Close", instead of "Quit" or "Leave Lobby" when the Friends List is open.
Lobby labeling now visually and audibly differentiates between Singleplayer and Multiplayer.
Added a secondary sensory method in the Archive to indicate focus on the scroll bar.
Improved photosensitivity work in the following areas:
Firing the Clacker Unrivaled weapon in ADS near a red emergency light.
Flashing environment light bloom caused by weapon fire.
Vampire death and disintegration.
Remi’s Cluster Bomb C4 explosions detonating in rapid succession.
Summoning Layla's Lift with other players standing nearby.
GAMEPLAY
Numerous improvements to default Aim-Assist and Dead Zone tuning, and more options for players to customize these settings for both Controller and Keyboard/Mouse.
Arkane Recommendations:
For fast paced multiplayer FPS fans – Check out Medium, High, or Linear Input Response Presets as they tend to feel faster and more responsive overall.
For slower single player FPS fans – Check out Default, Low, or Medium Input Response Presets as the slower response curves tend to feel like you have a little more precision over your aim.
Increasing/decreasing your Controller Sensitivity from the Input Response Presets default value will directly increase/decrease your overall left/right turning speeds.
For players who turn up their Controller Sensitivity, consider trying out Default/Strong/Very Strong Aim Assist Strength and ADS Snap Strength if you would like that assistance.
For players who turn down their Controller Sensitivity, try Very Weak/Weak/Default Aim Assist Strength and ADS Snap Strength presets to prevent it from feeling like you are fighting for control over your aim.
Tinkering with the Input Response Preset setting is a great first step to help you find the controller settings that work best for you.
During the Settling In mission, Anna Creelman will now fill the player’s pistol, shotgun, and assault rifle ammunition.
Added new Vampire Nest spawns to Old Town and Sedgewick neighborhoods.
Added a tutorial blade and Archive entry for Psychic Residue.
Remi's C4 no longer remains in the world after exploding.
Various fixes for mission objective persistence.
Added mission dialogue for Fall Like Lightning.
COMBAT
Players can now sneak up and take down unaware Cultists & Bellwether enemies with staked weapons.
Increased open world enemy population and mission encounter balancing.
Added unique open world enemy encounters in Redfall Commons.
Added elements of light or reflective clothing to vampire and human NPCs to aid in visibility during the night.
Increased ammo pickups in areas surrounding the Fire Station to help new players maintain early-game resources.
Enemies now reposition to avoid friendly fire.
Bribón is now guaranteed to shock nearby enemies while using Siren with the Robot Rock skill activated.
Remi will now be alerted when--and where--Bribón is downed.
Fixed several scenarios where enemies could become stuck in an idle state and stop engaging with the player.
Sights and silencer barrels have been updated to improve reticle visibility.
Sights using a green emissive have been tuned so they aren’t as bright at night.
Scale and positioning of magazines has been improved to prevent clipping and other animation issues.
Improved Rook combat behavior in the Black Sun boss arena.
ENVIRONMENT
References to the Burial Point district have been added into the Map, and other locations in the Redfall Commons district.
Improved the lighting presentation in the Black Sun boss arena.
Improved visual fidelity for psychic space butterflies, fog pockets, the Black Sun’s glowing sigil, and various water effects.
MULTIPLAYER
Added visually distinct player indicators and markers for Multiplayer sessions, and unique co-op ping color for each player in the squad.
Improved player ping visibility.
The Light's Out achievement will now be awarded in multiplayer only if the Lost in the Fog mission is active.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения