Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Новая тема / Ответить на тему Ответить  Сообщений: 925 • Страница 23 из 47<  1 ... 20  21  22  23  24  25  26 ... 47  >
  Пред. тема | След. тема 
В случае проблем с отображением форума, отключите блокировщик рекламы
Автор Сообщение
 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 05.03.2003
Откуда: Россия,Поволжье
Root
Цитата:
UT2003 не совместим с XPSP2

Про UT2004 вроде ничего не написано.

_________________
С каждым днём всё радостнее жить.



Партнер
 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 30.08.2003
Откуда: Санкт-Петербург
kv0
Цитата:
Про UT2004 вроде ничего не написано.

а если учесть, что там написан список оффициально признанных ляпов и минимальность отличий UT2004 от UT2003???

_________________
{:€ дед в законе :-) нородный окодемег
почетный пользователь OpenSuSE 11.3
Ремонт и модернизация ноутбуков IBM (Lenovo) ThinkPad


 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 05.03.2003
Откуда: Россия,Поволжье
Root Проверить бы не мешало. У меня нет UT2004, так что пусть кто-нибудь будет первооткрывателем.

_________________
С каждым днём всё радостнее жить.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 30.12.2003
Откуда: Санкт-Петербург
kv0
я мог проверить тока пока русской версии сп2 нет :( я поэтому сам пока не качаю его!

_________________
Por todos los del mundo, el pueblo!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 19.08.2003
NV30 Неа, у меня UnwheelMod+два мода. названия не помню! И куча новых карт! Без наваротов около 5.2, точно не помню!

Добавлено спустя 5 минут, 12 секунд:
Xmen У меня без траблов на SP2 пашет UT2004!

Добавлено спустя 8 минут, 16 секунд:
Поставил качатся ещё 200 мегов карт!


 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 30.08.2003
Откуда: Санкт-Петербург
Xmen
спасибо. Учтем....

_________________
{:€ дед в законе :-) нородный окодемег
почетный пользователь OpenSuSE 11.3
Ремонт и модернизация ноутбуков IBM (Lenovo) ThinkPad


 

Цитата:
у многих, почитай хотя бы форум официальный

а где он этот форум немогу найти?


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 30.12.2003
Откуда: Санкт-Петербург
ой,чего вспомнили.... :)
Не проще уже в полную поиграть,а если играете то чего тогда тут обсуждение,надо идти в основную ветку по игре!!!

_________________
Por todos los del mundo, el pueblo!


 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 01.03.2003
beta patch 3323 lin/win

http://www.3dgamers.com/dl/games/unreal ... a.exe.html
http://www.3dgamers.com/dl/games/unreal ... r.bz2.html
Код:
========================================================================
Unreal Tournament 2004 Patch 4 Release notes.
========================================================================

This patch is completely compatible with the retail version - servers and clients of any flavor can connect with each other.
This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update settings as necessary. This patch includes all changes made in Patches 1, 2, and 3.

Onslaught related:
- Fixed accessed none in mid-game GUI code
- New, optimized Goliath shot hit effect
- Fixed Raptor camera from clipping into the world
- fixed collision hole in Goliath
- vehicle splash rings
- fixed daredevil message to only show the stats that made you a daredevil
- Manta water spray effect
- If two nodes are an equal number of links away from the enemy powercore, the autospawn system will now select the one physically closer to the core instead of randomly picking one.
- Optimized some effects to improve client performance

Onslaught AI:
- greatly improved AI control of flying vehicles
- fixed bot getting out of vehicle and instantly killed causing AI problems
- bots in mantas and scorpions may jump out if about to be hit by avril
- Improved Leviathan AI
- improve Raptor firemode selection AI
- bots like jumppads more in Onslaught
- improved AI initial node rush
- bots better at comboing with PRV side gun
- improve AI vehicle route following (less backing up)
- high skill bots jump out of mantas that have web projectile stuck to them
- fixed occasional bot in vehicle getting stuck on inventoryspot
- fixed bot avril locks when bot can't see target
- fixed bots trying to heal node from too far away
- fixed defenders staying in vehicle too long when node unpowered
- PowerCores now block paths through them (need to rebuild paths for this to work)
- bot Mantas more aggressive against foot enemies
- bots smarter about navigationpoints blocked by vehicles
- move as close as possible in vehicle if no path to dest (until currentpath isn't useable)
- bots pick best side of vehicle to get out
- Entering a vehicle turns off a pawn's and a pawn's weapon's AmbientSounds
- bots keep manning tanks (and other "important" vehicles) when possible
- bots do multiple dodges toward road pathnodes
- improved bots staying focused on enemy attacking power core
- if bot can't get out of vehicle turret, he tries to switch to driving vehicle if there's no driver
- bots understand they can't shoot through powernode shields
- bots don't toss spidermines into powernode shields
- fixed bots in vehicles trying to use teleporters
- improved bot use of handbraking for steering

General game play:
- removed log warnings when damagetype is none
- fix for getplayerstart log spam in invasion
- Fixed the single player not going to the SP_Main menu after showing the intro
- fixed script warnings
- Only allow suicides once every 10 seconds
- fixed Xan torso w/ invisibility
- have "?" portrait show up if no valid portrait on HUD

Demo Recording:
- Added a hack so that demorecdrivers always convince the server that it's UTX files are Gen=1
(fixes CTF flags not showing in demos recorded on dedicated server installs)

Networking:
- UT2K4 works with WinXP SP2 firewall
- speed hack detection improvements (less problems for people with just bad connections)
- Fixed Linux server crash when Master Server drops connection unexpectedly. (in 3270.1)
- increased default ConnectionTimeout to 30 seconds
- fixed cases where non-replicated emitters were being spawned server side (performance improvement)
- Fix for server travel crash bug.
- fixed destroyed vehicles disappearing so much on saturated connections
- Properly handle the FailCode command coming from the server. This was what would cause a client to appear "locked solid" when 2 clients were trying to join the last slot.
- "Only Official Maps" toggle in server browser now becomes disabled when mods are loaded.
- Fixed the server browser Filters description overlap.
- Fixed Classic Translocator Setting in net games.
- The "Press F10 to" Connection Message makes it's return.
- Fixed vehicles looking flipped over on clients when they aren't
- Servers recover if connection to master server fails during receive
- Fixed HandleStream crash on server with some user Assault levels on connections with packet loss
- Server performance improvement (don't copy structs in NEQ replication comparisons)

Editor:
- added per layer detail settings for terrain deco layers
- fixed particle editor crash

Engine/General:
- fix for processhitwall crash
- fixed script assignment bug (assignment of deleted actors resulted in no change from the current value).
- loading time speedup.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 30.09.2003
Откуда: Кострома
А можно в УТ 2004 сделать так что бы он все игры записывал в демки постоянно?


 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 01.03.2003
UT2004 патч 3323 win
Код:
========================================================================
Unreal Tournament 2004 Patch 4 Release notes.
========================================================================

This patch is completely compatible with the retail version - servers and clients of any flavor can connect with each other.
This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update settings as necessary. This patch includes all changes made in Patches 1, 2, and 3.

Onslaught related:
- Fixed accessed none in mid-game GUI code
- New, optimized Goliath shot hit effect
- Fixed Raptor camera from clipping into the world
- fixed collision hole in Goliath
- vehicle splash rings
- fixed daredevil message to only show the stats that made you a daredevil
- Manta water spray effect
- If two nodes are an equal number of links away from the enemy powercore, the autospawn system will now select the one physically closer to the core instead of randomly picking one.
- Optimized some effects to improve client performance

Onslaught AI:
- greatly improved AI control of flying vehicles
- fixed bot getting out of vehicle and instantly killed causing AI problems
- bots in mantas and scorpions may jump out if about to be hit by avril
- Improved Leviathan AI
- improve Raptor firemode selection AI
- bots like jumppads more in Onslaught
- improved AI initial node rush
- bots better at comboing with PRV side gun
- improve AI vehicle route following (less backing up)
- high skill bots jump out of mantas that have web projectile stuck to them
- fixed occasional bot in vehicle getting stuck on inventoryspot
- fixed bot avril locks when bot can't see target
- fixed bots trying to heal node from too far away
- fixed defenders staying in vehicle too long when node unpowered
- PowerCores now block paths through them (need to rebuild paths for this to work)
- bot Mantas more aggressive against foot enemies
- bots smarter about navigationpoints blocked by vehicles
- move as close as possible in vehicle if no path to dest (until currentpath isn't useable)
- bots pick best side of vehicle to get out
- Entering a vehicle turns off a pawn's and a pawn's weapon's AmbientSounds
- bots keep manning tanks (and other "important" vehicles) when possible
- bots do multiple dodges toward road pathnodes
- improved bots staying focused on enemy attacking power core
- if bot can't get out of vehicle turret, he tries to switch to driving vehicle if there's no driver
- bots understand they can't shoot through powernode shields
- bots don't toss spidermines into powernode shields
- fixed bots in vehicles trying to use teleporters
- improved bot use of handbraking for steering

General game play:
- removed log warnings when damagetype is none
- fix for getplayerstart log spam in invasion
- Fixed the single player not going to the SP_Main menu after showing the intro
- fixed script warnings
- Only allow suicides once every 10 seconds
- fixed Xan torso w/ invisibility
- have "?" portrait show up if no valid portrait on HUD

Demo Recording:
- Added a hack so that demorecdrivers always convince the server that it's UTX files are Gen=1
(fixes CTF flags not showing in demos recorded on dedicated server installs)

Networking:
- UT2K4 works with WinXP SP2 firewall
- speed hack detection improvements (less problems for people with just bad connections)
- Fixed Linux server crash when Master Server drops connection unexpectedly. (in 3270.1)
- increased default ConnectionTimeout to 30 seconds
- fixed cases where non-replicated emitters were being spawned server side (performance improvement)
- Fix for server travel crash bug.
- fixed destroyed vehicles disappearing so much on saturated connections
- Properly handle the FailCode command coming from the server. This was what would cause a client to appear "locked solid" when 2 clients were trying to join the last slot.
- "Only Official Maps" toggle in server browser now becomes disabled when mods are loaded.
- Fixed the server browser Filters description overlap.
- Fixed Classic Translocator Setting in net games.
- The "Press F10 to" Connection Message makes it's return.
- Fixed vehicles looking flipped over on clients when they aren't
- Servers recover if connection to master server fails during receive
- Fixed HandleStream crash on server with some user Assault levels on connections with packet loss
- Server performance improvement (don't copy structs in NEQ replication comparisons)

Editor:
- added per layer detail settings for terrain deco layers
- fixed particle editor crash

Engine/General:
- fix for processhitwall crash
- fixed script assignment bug (assignment of deleted actors resulted in no change from the current value).
- loading time speedup.

http://download.beyondunreal.com/filewo ... ch3323.exe
http://www.3dgamers.com/news/more/1095099974/
http://www.worthplaying.com/article.php ... ad&order=0

интересно.. какая разница с бэтой :spy:


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 25.07.2004
Фото: 4
Игра понравился. Убила графа.Я такого даже в Far Cry не видел. Отлично!!!!!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 04.09.2004
Откуда: Нижний Новгород
А чё UT-2004 оюсуждать-то? MEGA игра просто! супер! А на танке мне понравилось вражин давить! :):):)
вот тут с сидюка от ИГРОМАНИИ(-рулеZZ) скачал мод который короче превращает
UT по сути в ENEMY INFESTATION! (против монстров с видом сверху!!!):):):):) просто улёт!
Играть обязательно всем и всегда!

_________________
Get ready to live in a REALITY not in a dream!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 28.08.2004
deleted.


Последний раз редактировалось Blackened 06.03.2010 16:01, всего редактировалось 1 раз.

 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 03.10.2003
Откуда: Харків, Україна
Blackened

Морбиас2 - только снайпер-арена.
Лиандри - весело, но не популярно.

Нафиг игру гробить такой скоростью? Это уже совсем не то.
Хотя если в УТ2004 на 140% скорости можешь выиграть мясной инстагиб у 3-4 годлайков
(типа Кланлидер+Хан+Малколм+еще кто), то это солидно.


 

Advanced member
Статус: Не в сети
Регистрация: 21.04.2003
Откуда: Москва
Blackened писал(а):
Лезу в ut2004.ini нахожу параметр SpeedGame и правлю его на 1,4 вместо 1,0. И стало мне счастье!

Только вот в сингловой игре это не работает. И никакими кодами не получилось сделать :(

_________________
Чудес на свете не бывает. Бывают только глюки.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 28.08.2004
deleted.


Последний раз редактировалось Blackened 06.03.2010 16:02, всего редактировалось 1 раз.

 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 03.10.2003
Откуда: Харків, Україна
Blackened
Ракетница как любимая пушка в УТ1????!!!!!!!!!!!!!! Это уже слишком.
Или ты нереально крут или реально не крут.
Почитай Энциклопедию УТ - там про снайпу все расписано.
Это не кемп-оружие, а вовсе даже ГЛАВНАЯ пушка прямого боя!!!
Никакого зума (ну если только в захват флага на большой карте).
Один выстрел - один хэдшот.
Снайпу очень хорошо тренить на Морбиас2 с соотв. мутатором, почему я так и сказал.
Против хорошего снайпера ты _НИЧЕГО_ (!!!) не сделаешь на том же Дэк16.
Это позорная смерть в минусах. На Малэволенс и Кодэкс тоже очень туго придется.
След. пушка из основных - миниган.
Как сказал Serious Sam: "Minigun - for Maximum of Pleasure".
АСМД (сфера) и плазмаган сильно работают в замкнутых пространствах.
Обязательны к применению.
А рокет, флак, резак и говномет - стратежные штуки.
Тоже очень важные и нужные, но против ведущих пушек они не всегда действенны.
(Хотя попадалась в инете одна девушка (лоупингер зараза), так она просто чудесные фраги с говнометом делала).


 

Акула пера
Статус: Не в сети
Регистрация: 13.09.2003
Откуда: Москва
BuHHu nyX Рокет вообще хорошая пушка, почему она не может быть любимой-то? На вкус и цвет....
Вообще у всех очень разнится отношение к оруживю в первом УТ. Я лично предпочитаю снайпе АСМДу(как впрочем и всем остальным стволам:)), но если противник хорошо "настрелян" на снайпе, тот тут да, сушим вёсла(самого не раз таким макаром по респавнам прогоняли)
Миниган? в первом УТ? Сомневаюсь.... С шафтом, если средние расстояния, можно гораздо бОльших результатов добиться. Пока у тя миник раскручивается, энфорсером можно 30 хелсов снять, если не больше.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 28.08.2004
deleted.


Последний раз редактировалось Blackened 06.03.2010 16:04, всего редактировалось 1 раз.

Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Новая тема / Ответить на тему Ответить  Сообщений: 925 • Страница 23 из 47<  1 ... 20  21  22  23  24  25  26 ... 47  >
-

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: _dim4ik_, Krewline и гости: 19


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB | Kolobok smiles © Aiwan