Member
Статус: Не в сети Регистрация: 20.08.2011 Откуда: Siberia
Airt_Reg вот если что полный список грядущего патча
Fixes for 13002 needs new game -------------------------------
Fixes: - fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level - fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level - fixed crash for missing suit upgrade - fixed Escape bridge soldiers dying because too far from shelter - fixed flying trees and props on Darkscape level - fixed Pripyat geometry (missing surface) - fixed Arena mobs missing bug - fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd] - fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start] - fixed map marker for bandit suit on Darkdolina - fixed can't find model file 'weaponscrossbowstrela.ogf' - fixed levelchanger position from the Power Plant to Sarcofag - fixed Radar crash near outpost - fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value) - fixed quickload after death with hotkey - fixed Greben jobs and dialogs on Yantar - fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning) - fixed Lukash task dialog - fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead - fixed incorrect RPM for upgraded sig550 - fixed can't open section 'bandages' - fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon - fixed return entry to Pripyat from Outskirts - fixed [error]Description : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2 - fixed crash when killing stalker trader on Construction Site - fixed some other codes for doors - fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory - fixed some floating boxes and barrels in Agroprom - fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river) - fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost - fixed ai-map and geometry on Yantar level - fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render - fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again) - fixed incorrect calculation of money - fixed Pripyat secret trader, now he will appear - fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level - fixed some broken freeplay tasks - fixed pda buttons - fixed missing known info strings - fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof - fixed Deedee antidote exploit - fixed kill statistics - fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished] - fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones - fixed transparent window frame on Generators level - fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level - fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit - fixed crash when using repair kits - fixed Sakharov dialogs - fixed faulty stashes on Army Warehouses level - fixed auto fire upgrades - fixed Deadcity money issue - fixed kampers ignoring danger
Addons: - finetuned all traders and their stock - added missing map hint for Garbage sniper - removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard - strelok book can be dropped now, but it will be available in the articles menu on your pda as well - now can buy cars from Outskirts barman - monster and character relations were tweaked - slightly increased probability of rain and thunder - knife hit powers finetuned - alcohol postprocess effects tweaked - dx10 render optimized (more will come in later patches) - added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all. - pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost" - added X18 documents dialog to the "barman" Petrenko so that dialog can complete if doing task later. - made Sin neutral to the actor (to avoid misunderstanding) - made Sin hostile towards actor_dolg and dolg - added more fuel to traders and stashes - finetuned ai reactions - removed extra sleeping bags from the game, but the one you have is now dropable, tradeable, and you can buy one at traders - added ladder to the hole on the ground in Yantar to make climbing in and out more convenient
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 20.08.2011 Откуда: Siberia
mokk Пока проходит тестирование, ооочень долго уже проходит, возможно с этим патчем можно будет пройти хотя бы основной сюжет без сторонних фиксов и прочих трюков, ну я на это надеюсь.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 15.09.2008 Откуда: www Фото: 11
Хорошо бы. Может привнесут немного динамики и проводники не помешали бы за деньги пусть переводят по быстрому. Начало Альфы впечатлило графикой и сюжетом не "один в один" с оригиналом Дальше утомило и забросил после подземных бандитов.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 15.09.2008 Откуда: www Фото: 11
Ну молодец ты, молодец. Ас и отважный герой-Стлакер с большой буквы. Облазил каждую кочку и норку. Нашел все и вся. Теперь ты 80-го левела ? http://voffka.com/archives/elf.jpg
Заблокирован Статус: Не в сети Регистрация: 27.12.2012 Откуда: Питер
ну, в принципе, человек мог подобрать эту мартоберетту и, поморщившись, тут же выкинуть/продать, даже не обратив внимания, что это уник или редкий ствол.. Ибо смысл таскания с собой пистолетов пропадает, как только у ГГ появляются обрез и калаш - а это обычно случаается на кордоне в самом начале игры. Я, экипируясь перед рейдом, кладу в рюкзак пестик и пару обойм к нему чисто по привычке, в качестве "оружия последней надежды", но до применения дело так и не доходит. Ибо годится он только для того, чтоб застрелиться из него в случае порчи сэйвов, бгг
_________________ 05.01.2006 - 12.06.2010, зверски замучен демиургами в подвалах администрации
Нигра вот именно. пистолеты даже не рассматриваю. учитывая что в сталкере даже из дробовика в упор не с первого раза получается убить вражин, что уж тут про пистолеты говорить. я их даже из тайников не забираю.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 29.02.2008 Откуда: Москва
НиграGroove75 Только не первый сталкер, где нельзя как в ЗП напихать любое оружие в первый слот. Поэтому там должно висеть что-то мощное и шумное, со 100-150 патронами в запасе. ИМХО.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 07.10.2007 Откуда: Латвия
[АЛКАШ] писал(а):
Песты,песты вы попробуйте экстрим
Кто ОП-2 начал гонять; в песчере надо ВСЁ продать по максимуму_деньги остаются. Мод конечно тяжеловат, кто Соль не проходил, но того стоит. Практически в нём почти все наработки МОДов (DMX, Фотограф итд). Я доволен, как говорит Сидорович.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения