События Serious Sam 3: BFE развернутся в 22 веке на развалинах Египта, еще до начала действий оригинальной игры Serious Sam: The First Encounter. Вам придется защитить планету от нашествий легионов разношерстных тварей и наемников Mental. Трейлер
Проблема: На уровне Свинцовая атака случился глюк: мышь не работает, упирается в небо и все крутится. Не было ни у кого?
Игру надо устанавливать по такому пути C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Serious Sam 3 , и тогда никаких проблем с камерой.
Последний раз редактировалось Dark Knight 20.12.2011 12:00, всего редактировалось 6 раз(а).
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 28.07.2005 Откуда: Владивосток
В данный момент Сэмыч обновляется 60 мб.Новости обновы кидает на дату от 26 сентября.
Цитата:
The oh so serious guys at Devolver Digital have released Shadow Warrior onto the world and the special edition includes the Serious Sam 3 sledgehammers as an in-game weapon. Check it out and stay serious!
Мол кувалду в Щэдоу вариор добавляют,но почему тогда Сэм обновляется,неясно.
В новостях по обновам, к сожалению, не всегда написано про все апдейты.
Изменения:
Serious Sam 3 Update 189790
Build 189790 for Serious Sam 3 is released. If you have previously opted into public beta, you already have this.
Here are the changes: Features: - Added support for customizable controller bindings.
Bug fixes: - Fixed a rare crash potentially occuring after picking up a scaffolding pole. - Fixed a rare crash on loading certain levels in Serious Editor. - Fixed a rare crash in lua script execution. - Fixed a crash occuring when a player is killed by a piercing projectile (such as from an autoshotgun) while climbing a ladder. - Fixed an issue preventing player profile data from being saved when a level is finished. - Fixed an issue preventing players from spawning in certain splitscreen game modes if level starts with a cutscene. - Fixed an issue where clients would sometimes wait on a black screen after starting a game. - Fixed glitches in rendering and collision on some destructible models. - Fixed several glitches and translation errors in the game's menus. - Fixed several issues when loading save games created with a previous version of the game. - Fixed a bug in multiplayer cheat detection.
OSX / Linux: - Fixed unresponsive input when framerate is low on Linux. - Custom controller config files must now be located in Content/Config/PLATFORM directory instead of Content/SeriousSam3/Config/PLATFORM directory. Each config file now needs to have an <icons> tag with the name of used icon set (see included config files or http://serioussam.com/wiki/index.php?ti ... #Icons_tag for more information).
_________________ Всё о драйверах для видеокарт: http://forums.overclockers.ru/viewforum.php?f=101
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 31.03.2006 Откуда: Питер
Проблема. На хр-сп3 работает нормально. В 7 постоянно вылетает ошибка про нехватку памяти. not enough memory (хххххххх bytes needed). Подкачку ставил и заданную, и по выбору системы...
_________________ Gigabyte GV-R928XOC-3GD, REV.1.0, Cooler Master M520, GA-MA770T-UD3(rev. 1.4), Phenom II X4 955be, Thermalright Macho Rev. A, Fujitsu P23t-6 IPS.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 28.07.2005 Откуда: Владивосток
Обновка Features: - Added Christmas-themed achievements, new player model, and items throughout Serious Sam 3 levels. - Added experimental support for Direct3D11. This API can be enabled through console by setting gfx_strAPI to "D3D11" and then calling gfxRestart(). This feature is in beta, with possible rendering issues and artifacts. - Upgraded to FBX SDK version 2014.1.
Bug fixes: - DirectX redistributable is now included in the build again. This should fix errors such as "Fatal error: cannot set display mode" on fresh installations of the game. - Fixed several glitches with sandwhales, allowing them to be evaded or to kill players in unreachable areas. - Fixed an issue sometimes preventing Rodolfo player model from being awarded to players who earn the Reindeer Hunter achievement.
Linux: - Fixed memory leak when pasting from clipboard. - Fixed setting fullscreen window in Xfwm and KWin window managers. - Added logging of current window manager and primary display. This should work for all EWMH compliant window managers. - Added a controller config file for Afterglow XBox360 gamepad.
У всех ДХ11 включается?У меня нет,думаю на SLI не пашет
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 28.07.2005 Откуда: Владивосток
Axl_Rose80 На GTX 670 не работает,пишет [Direct3D] Device removed?!. На форуме разрабов отписался,нашелся еще человек на 670 у которого не запустился дх 11
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 10.03.2005 Фото: 93
А есть вообще к Сэму 3 текстуры HD, а то поставил все на максимум и в допменю тоже, а текстуры вблизи напоминают самого первого сэма, когда отходишь - то нормально. Скачал версию Сэм SE HD - там и то текстуры лучше вблизи, например, стена на храме - вблизи ужас, отходим - нормально.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 19.11.2006 Откуда: Москва Фото: 0
а кто что скажет про провалы fps в коопе , по сравнению с синглом ? в сингле у меня vsync gtx480 держит 60 fps на ультра 1920х1080 , а в коопе провалы до 40. провалы есть даже если графу выставлять на низкие , складывается впечатление , что дело не в видюхе или я ошибаюсь ? i5 3570 4GB 1600MHz
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения