События Serious Sam 3: BFE развернутся в 22 веке на развалинах Египта, еще до начала действий оригинальной игры Serious Sam: The First Encounter. Вам придется защитить планету от нашествий легионов разношерстных тварей и наемников Mental. Трейлер
Проблема: На уровне Свинцовая атака случился глюк: мышь не работает, упирается в небо и все крутится. Не было ни у кого?
Игру надо устанавливать по такому пути C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Serious Sam 3 , и тогда никаких проблем с камерой.
Последний раз редактировалось Dark Knight 20.12.2011 12:00, всего редактировалось 6 раз(а).
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 28.07.2005 Откуда: Владивосток
В данный момент Сэмыч обновляется 60 мб.Новости обновы кидает на дату от 26 сентября.
Цитата:
The oh so serious guys at Devolver Digital have released Shadow Warrior onto the world and the special edition includes the Serious Sam 3 sledgehammers as an in-game weapon. Check it out and stay serious!
Мол кувалду в Щэдоу вариор добавляют,но почему тогда Сэм обновляется,неясно.
В новостях по обновам, к сожалению, не всегда написано про все апдейты.
Изменения:
Serious Sam 3 Update 189790
Build 189790 for Serious Sam 3 is released. If you have previously opted into public beta, you already have this.
Here are the changes: Features: - Added support for customizable controller bindings.
Bug fixes: - Fixed a rare crash potentially occuring after picking up a scaffolding pole. - Fixed a rare crash on loading certain levels in Serious Editor. - Fixed a rare crash in lua script execution. - Fixed a crash occuring when a player is killed by a piercing projectile (such as from an autoshotgun) while climbing a ladder. - Fixed an issue preventing player profile data from being saved when a level is finished. - Fixed an issue preventing players from spawning in certain splitscreen game modes if level starts with a cutscene. - Fixed an issue where clients would sometimes wait on a black screen after starting a game. - Fixed glitches in rendering and collision on some destructible models. - Fixed several glitches and translation errors in the game's menus. - Fixed several issues when loading save games created with a previous version of the game. - Fixed a bug in multiplayer cheat detection.
OSX / Linux: - Fixed unresponsive input when framerate is low on Linux. - Custom controller config files must now be located in Content/Config/PLATFORM directory instead of Content/SeriousSam3/Config/PLATFORM directory. Each config file now needs to have an <icons> tag with the name of used icon set (see included config files or http://serioussam.com/wiki/index.php?ti ... #Icons_tag for more information).
_________________ Всё о драйверах для видеокарт: http://forums.overclockers.ru/viewforum.php?f=101
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 31.03.2006 Откуда: Питер
Проблема. На хр-сп3 работает нормально. В 7 постоянно вылетает ошибка про нехватку памяти. not enough memory (хххххххх bytes needed). Подкачку ставил и заданную, и по выбору системы...
_________________ Gigabyte GV-R928XOC-3GD, REV.1.0, Cooler Master M520, GA-MA770T-UD3(rev. 1.4), Phenom II X4 955be, Thermalright Macho Rev. A, Fujitsu P23t-6 IPS.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 28.07.2005 Откуда: Владивосток
Обновка Features: - Added Christmas-themed achievements, new player model, and items throughout Serious Sam 3 levels. - Added experimental support for Direct3D11. This API can be enabled through console by setting gfx_strAPI to "D3D11" and then calling gfxRestart(). This feature is in beta, with possible rendering issues and artifacts. - Upgraded to FBX SDK version 2014.1.
Bug fixes: - DirectX redistributable is now included in the build again. This should fix errors such as "Fatal error: cannot set display mode" on fresh installations of the game. - Fixed several glitches with sandwhales, allowing them to be evaded or to kill players in unreachable areas. - Fixed an issue sometimes preventing Rodolfo player model from being awarded to players who earn the Reindeer Hunter achievement.
Linux: - Fixed memory leak when pasting from clipboard. - Fixed setting fullscreen window in Xfwm and KWin window managers. - Added logging of current window manager and primary display. This should work for all EWMH compliant window managers. - Added a controller config file for Afterglow XBox360 gamepad.
У всех ДХ11 включается?У меня нет,думаю на SLI не пашет
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 28.07.2005 Откуда: Владивосток
Axl_Rose80 На GTX 670 не работает,пишет [Direct3D] Device removed?!. На форуме разрабов отписался,нашелся еще человек на 670 у которого не запустился дх 11
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 10.03.2005 Фото: 93
А есть вообще к Сэму 3 текстуры HD, а то поставил все на максимум и в допменю тоже, а текстуры вблизи напоминают самого первого сэма, когда отходишь - то нормально. Скачал версию Сэм SE HD - там и то текстуры лучше вблизи, например, стена на храме - вблизи ужас, отходим - нормально.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 19.11.2006 Откуда: Москва Фото: 0
а кто что скажет про провалы fps в коопе , по сравнению с синглом ? в сингле у меня vsync gtx480 держит 60 fps на ультра 1920х1080 , а в коопе провалы до 40. провалы есть даже если графу выставлять на низкие , складывается впечатление , что дело не в видюхе или я ошибаюсь ? i5 3570 4GB 1600MHz
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 24
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения