Часовой пояс: UTC + 3 часа




Начать новую тему Новая тема / Ответить на тему Ответить  Сообщений: 257 • Страница 11 из 13<  1 ... 8  9  10  11  12  13  >
  Пред. тема | След. тема 
В случае проблем с отображением форума, отключите блокировщик рекламы

На какой основной системе планируете приобрести (приобрели) продукт.
ПК EGS 36%  36%  [ 33 ]
PS4 2%  2%  [ 2 ]
XO 3%  3%  [ 3 ]
ПК Steam 58%  58%  [ 53 ]
Всего голосов : 91
Автор Сообщение
 

Member
Предупреждение 
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.04.2010
Фото: 132
kisulja писал(а):
но на правдоподобность вообще не тянет !

Ну да..это же симулятор спецназа...на другой планете. Гораздо правдоподобней, когда вместо ткани, воды плоская текстурка, которая вообще ни на что не реагирует, а частиц вообще нет никаких ни от чего.

Хотфикс вышел

Цитата:
Hot Fixes
September 19,2019
We are aware that the below list does not include issues that the community is immediately concerned with. We are hard at work evaluating performance problems and potential solutions for them. In the meantime, these are some balance updates that we can do quickly–

Bugs

Yellow paint has been added to Ambermire to mark a more obvious path to complete the Sabotage Crew Challenge.
The New-U Station in front of the Halcyon Suborbital Spaceport (used during the “Space-Laser Tag” Mission) in the Meridian Metroplex now has a larger activation range.
The New-U Station in front of Titian’s Gate (used during the “Atlas, At Last” Mission) in the Meridian Metroplex now has a larger activation range.
The first Guardian a player runs into during the “Beneath the Meridian” mission is no longer over-leveled.
The Eridian chest by the Grotto in the Jakob’s Estate is no longer invisible.

Balance

Eridium crystals in Voracious Canopy grow less frequently.
Scaled down the amount of loot drops in Mayhem Mode.
Torgue shotgun sticky damage has been reduced.
Reduced E-Tech shotgun elemental damage from “flesh off your bones” to “a lot”.
Chupacabratch dropped too much of his hard-earned loot.
Adjusted spawn rate of Loot Tinks in Mansion. They’re special again.
Removed pain-sounds from Troy for his boss fight.
Hotfixes are applied at the Game Menu when you start the game. To ensure that the hotfix has been applied, go to the in-game menu and see if “updates are available” showing.

_________________
пэкабоярин



Партнер
 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 12.06.2009
Откуда: хз не помню
b00german писал(а):
Хотфикс вышел

вместо решения проблем, первое что они патчат, это баланс, что бы усложнить жизнь игрокам, а то мало они гриндят, фол 76 и антем тоже это делали по началу, а то кто лутбоксы покупать будет =)


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Цитата:
Removed pain-sounds from Troy for his boss fight

Время жужжания пчел увеличено...


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 06.02.2007
Фото: 4
XIMERA123 писал(а):
тупые жирные губки для впитывания урона

Качай ветки в агрессивный стиль игры, почти, все отлетают с одного хеда дробаша, или аннигилируй всё гранатами.
Если ты сам всё качаешь в оборону то и сиди попукивай из-за угла.
XIMERA123 писал(а):
5.3 на метакритик
сколько из них реально играло в игру? Половина прибежало сказать своё фи так как игру не дали им в габенсторе.
Дальше вообще вкусовщина перечислена. С имеющими место быть багами согласен, а вот лаги не встречал.
И это как купить эти самые мистические лутбоксы?


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Оказывается, в этой игре тоже есть chubby. А еще сохранился такой бред, как "легендарные" скины. Которые могут выпадать из этих чабби.

Добавлено спустя 6 часов 46 минут 19 секунд:
Ящик для потерянного лута - реально спасительная штука.
Прошел сюжетную миссию, одну из ключевых, убил босса. Посмотрел катсцену и, зараза, провалился сквозь текстуры (лучи ненависти разрабам). Перезашел. Босса убить заново не дали, лута нет. Возвращаюсь на корабль - из ящика падают мои законные две легендарки.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 23.11.2007
Откуда: Ижевск
Фото: 0
Keyco писал(а):
все отлетают с одного хеда дробаша

Или револьвера ) Как были любимыми вундервафлями с первой части, так и остались.

Баги в первой половине игры как-то были не особо заметны, а вот когда пошла движуха по нескольким планетам, начались вылеты у тачкоматов, или скрипты не работали, приходилось перезаходить. Фирменный юмор местами остался, местами видно, как разрабы под фемок/sjw-сообщества прогнулись, типа Хаммерлока и квестов с девками на инвалидной коляске и тд. - из-за этого теряется ощущение веселья и идиотии, которое было во второй части.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Дык Хаммерлок изначально же. В двойке была миссия про "старого друга" Таггарта. Не говоря уже про Акстона.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 23.01.2004
Откуда: Москва
Игруха, однозначно, удалась. Сюжетка удивляет, геймплей доставляет. Плюс прокачка персонажей и дохренища лута. После прохождения сюжетки много эндгейм контента.
С толерантностью перегнули конечно, и есть моменты, которые хочется "развидеть", но в целом ощущения от игры не портят.
С пасхалками зато, как обычно для серии, все ок. Зашел в какую-то канализацию, а там мне навстречу Даенерис с 3мя драконами. Так быстро меня еще никто не начинял :)

_________________
Don't hate the player, hate the game!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Ага, этого добра хватает. Вчера на Voracious Canopy нашел минибосса, который начинает размножаться, если атаковать его заморозкой. Полчаса убегал от полчищ размножающихся на ходу джабберов =) Потом собрал за ними штук десять одинаковых фиолетовых гранат.


 

Member
Предупреждение 
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.04.2010
Фото: 132
Патчик скоро загрузится :D

Цитата:
An update to Borderlands 3 is going out today by or before 3:00 PM PDT that fixes a number of reported concerns.

Performance
[PC Only] Reduced the amount of texture streaming that was occurring when aiming down sights.
Addressed a reported concern where certain users with a lot of people in their friend’s list saw more frequent hitching.
Implementing General stability improvements.
General Fixes and Improvements
Addressed a reported issue where KillaVolt’s Shield Storm attack does not disable the tiles around KillaVolt, resulting in the entire floor being activated (oops).
Addressed a potential progression blocker in the mission “Footsteps of Giants”.
Addressed a reported issue where Guardian Rank had the potential to become non-functional and/or the player could potentially lose Guardian Rank tokens into the negatives.
Modified vending machines so it will now sort items by rarity.
Console FOV is now set to 75 by default. This will not affect players who have already started the game.
Special prompts for particle text (Tediore guns, “critical”, “immune”) are now properly localized.
Addressed a reported concern that certain players experienced where their vehicle’s boost could continue into the next map.
Addressed a reported concern with “Porcelain Pipe Bomb” where it set off multiple explosions when colliding with objects.
This grenade was never meant to explode multiple times. All enemies in the Borderlands universe are now safe from being instantly melted by radioactive poop.
UI
Adjusted the verbiage for “left stick” and “right stick” inside the Russian localized version of the control options screen.
Addressed a reported issue where certain users experienced a failure of the audio to play when spending skill points in the UI.
The text is now correctly marked “invalid” when you enter an invalid e-mail address on the SHiFT account creation page.
Addressed a reported issue where the item of the day item card would flash briefly before displaying on vending machines.
Addressed a reported concern that certain players were served an unread mail icon when they didn’t have mail to read.
Iron Bear button prompts will now correctly update if you re-bind your controls.
Modified various features and elements of Crazy Earl’s store.
Addressed a reported issue where subtitles wouldn’t display until after the initial cutscene.
Addressed an issue experienced by certain players that social notifications could become stuck on-screen.
Addressed a player concern that certain item preview images were failing to load inside the player bank.
Addressed an issue reported by players where the cursor would snap to an unintended location in the UI.
[PC Only] Addressed an issue reported by certain PC players where the focus from the mouse’s last known location was sticking around even when playing with a gamepad.
Splitscreen and Online Multiplayer
Addressed a concern reported by certain players that the dialog volume faded too low before switching to ECHO audio during split-screen gameplay.
Addressed a concern reported by certain players that sounds were quiet or missing for the second split-screen player if they move too far from player one.
Addressed a concern reported by certain players that 3-player groups were having trouble matchmaking with an additional solo player.
Addressed a reported concerned experienced by certain players that in split-screen one player’s sprinting animation could be interrupted by the other player opening the ECHO menu.
Addressed a concern reported by certain players that in split-screen where one player’s aiming down sights could be interrupted by the other player opening the ECHO menu.
Addressed a handful of reported client replication issues:
Addressed Tina’s pizza bomb so it displays correctly for clients.
Modified certain audio elements that were reportedly looping for clients.
Addressed a reported player concern so the Guardian Skill “Dead Man’s Hand” now functions properly.
Player icons are now pinned to the side of the mini-map when playing in any kind of multiplayer.

_________________
пэкабоярин


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Порезали Porcelain Pipe Bomb, имбанутую на всю голову все головы. В остальном патч ни о чем.

Добавлено спустя 5 часов 24 минуты 16 секунд:
А что за странные пропорции с уровнями? Я правильно понял, что normal - до 40, а дальше остается всего 10 на TWHM?


 

Member
Предупреждение 
Статус: Не в сети
Регистрация: 07.04.2010
Фото: 132
Хотфикс на ребаланс оружия с некоторых персов, в принципе согласен почти со всем

Цитата:

Weapon Hotfixes

Sniper Rifles
Sniper rifles deal high damage but felt a little cumbersome to use in certain scenarios. This change will increase their overall damage and increase usability in more combat engagements.
Critical Damage increased by 20%
Fire Rate increased by 15%
Time to Aim Down Sights (ADS) reduced by 15%
Time to Equip reduced by 20%

Pistols
Jakobs and Torgue Pistols were outperforming other manufacturers, dealing damage to groups of enemies at a much higher rate than other pistols. This change keeps their identity intact but reduces overall group control. TEDIORE, DAHL, and Children of the Vault Pistols have manufacturer penalties that affected their overall damage. Increasing their overall damage will overcome some of the penalties while retaining their unique gameplay style and feel.
Increased damage on all TEDIORE Pistols by 15%
Increased damage on all DAHL Pistols by 15%
Increased damage on all Children of the Vault Pistols by 20%
Reduced damage on Jakobs Pistols by 15%
Reduced damage on Torgue Pistols by 10%

Maliwan Manufacturer
Maliwan weapons had reduced overall damage because they applied elemental DoTs at a rate and damage greatly above other manufacturers. This effect was toned down before launch, but the overall damage was not sufficiently adjusted to compensate for the reduction in elemental DoTs. We’re adding back some of the overall damage and making the weapons faster so elemental builds can really take advantage of Maliwan weaponry.
All Maliwan Weapon Damage increased by 25%
All Maliwan Weapon Fire Rate increased by 20%

Atlas Manufacturer
Atlas weapons relied on a game loop that we felt gave players a greater advantage when used correctly. Turns out the loop is not used if the damage doesn’t compensate for the time to set up. So now damage on Atlas weapons should facilitate players using them in general on top of feeling badass when they take advantage of Atlas technology.
All Atlas Weapon Damage increased by 25%

Miscellaneous Adjustments

The Jakobs Assault Rifle change was to differentiate the Assault Rifle from the pistol as more of a mid to long range powerhouse. Since the Assault Rifles have low mag sizes compared to other Assault Rifles, they’re getting a slight increase to overall damage to compensate. DAHL SMGs had their Fire Rates adjusted down before launch but their damage was never sufficiently increased so they should feel more appropriate compared to other SMGs. And the Vladof Heavy Weapon damage has been increased to share in the full Heavy Weapon treatment.
Jakobs Assault Rifles Damage increased by 20%
DAHL SMG Damage increased by 10%
Vladof Heavy Weapon Damage increased by 25%
E-Tech TEDIORE Shotgun Damage increased by 50%

Legendary Modifications

We’re going to be making a larger, comprehensive Legendary gear pass but we have included the following changes. King’s and Queen’s Call were modified to lower the fire rate. The weapon has a limited burst shot count so overall feel of the gun isn’t dramatically affected.
King’s and Queen’s Call Fire Rate reduced by 50%
Firestorm and Storm base Charge Times were reduced to 1 second (down from 2)

Graveward

Graveward’s beam attacks did not properly scale based on level so at higher levels, the two beam attacks hardly phased players. Players will find his attacks to be more lethal now. In addition, Graveward is a very large enemy and is too easily susceptible to elemental damage unlike the other large bosses. Elemental damage on Graveward is now greatly reduced but to compensate, Graveward’s overall health was reduced.
Attacks of Graveward now scale based on level
Reduced overall health by 20%
Increased resistances to Elemental Damage
Elemental Chance Resistance increased by 70%
Elemental Resistances increased by 30%
Elemental DoT Duration taken reduced by 30%

Miscellaneous Changes

Hollow Point Guardian Rank has been temporarily disabled. We plan on addressing this further in a future patch.
Vault Hunters should no longer scream when affected by a DoT while shields are active.
Vending Machines will now be restocked with higher quality “Items of the Day”.
Adjusted a visual concern on Maliwan Shotguns with Cryo Element.
Legendary loot drops have been balanced throughout the game. Crew Challenge enemies will drop their intended specific loot, and some enemies like Troy and Rampager will be a bit more stingy and no longer drop Legendaries every kill.

Vault Hunter Adjustments

Zane
Zane’s gadgets were great at providing additional utility but lacked impact as players leveled up. We increased the Digi-Clone damage with all equipped weapon so the skill can scale better with players as they get to higher levels and harder content. The Drone requires a lot of player involvement to take full advantage of its damage output and increasing the base damage as well as the augments will greatly increase the Drone’s versatility and reward players even more for using it effectively.
Digi-Clone Damage Increased by 38%
Drone Damage increased by 50%
Cryo Bullets damage penalty removed
Drone Rocket damage increased by 50%
Almighty Ordnance Rockets damage increased by 75%
Amara
Guardian Angel health restoration reduced from 100% to 50%
Glamour damage penalty reduced from -30% to -10%
FL4K
Guerillas in the Mist’s bonuses greatly outweighed its penalty to the base skill. We don’t want to remove the playstyle completely, but the overall damage output had to be slightly adjusted because it was outperforming other builds. We’re monitoring the changes and may make another change to the ammo return in a future patch.
Guerillas in the Mist duration reduced from 8 seconds to 6 seconds
Guerillas in the Mist Critical Damage Bonus reduced from 50% to 25%

_________________
пэкабоярин


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Выходит, маливановские снайперки апы сразу по двум фронтам получат, и это здорово. А то я уж думал, что это такие тактические фонарики.
Якобсовские револьверы жаль.
На мой взгляд, Зейну надо было не Клона апать, который и так хорош, а Щит, который любым ветерком сдувает. Дрона - в принципе правильно.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 13.11.2005
Откуда: Чебоксары
Фото: 0
а выложить, переведенный на русский, содержимого патчноута проблема? вроде форум не в Америке

_________________
Обожаю игры с открытым миром(Assassin's creed\Fallout\The Elder Scrolls\Watch Dogs\Far Cry и т.п.).


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 23.01.2004
Откуда: Москва
Странные хотфиксы. Стоит отключить инет и зайти в оффлайне так все фиксы откатываются. На 3ем Мейхеме все также +900% ко всему и т.д.
Да и в целом по дамагу Флаку до Моуз с Людой очень далеко. Смысл его нерфа я не понял.

_________________
Don't hate the player, hate the game!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 01.03.2004
Это онлайн хотфиксы. Игра загружает их код при соединении к серверу гирбокса, но не записывает куда-то на диск.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 16.02.2004
Откуда: Минск
Pr3dat0R почему Флаку далеко до остальных? Я то пока только им и бегаю, но в забугорье он топдамагером считается (если наловчится Торговскими дробовиками правильно лупить - почти все ваншотает). Зину и Сирену вообще не уважают, а Моуз вроде котируется (будет следующей у меня), когда второе прохождение за Флака закрою до конца.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 27.01.2006
Откуда: Питер
Фото: 0
Цитата:
Моуз вроде котируется

Сейчас как раз за Андреевну играю, как-то не очень интересно. Она по веткам то сильная, но у экшн-скила такой длинющий КД, что я постоянно о нем забываю. Почти всю игру без него прошел.


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 23.01.2004
Откуда: Москва
xart у Флака топ билд это невидимость со снайперкой - "Люда" и автоматом "Зов Люциана" или "Зов Рована". При этом у него живучесть ни о чем. На 3-ем Мейхеме фармить боссов можно, но испытания проходить очень сложно. А в последнем фиксе его еще и почикали. При этом есть Моуз у которой 2 билда, которые дадут фору Флаковскому. Первый это с той же снайперкой "Люда" и автоматическим дробовиком (название не помню). За счет скиллов на пополнение патронов и увеличения магазинов она может стрелять практически не перезаряжаясь. А за счет скилла на увеличение урона пропорционально уменьшению хп, по дамагу она превосоходит Флака. Естественно все бегают с реликом на все хп в пользу щита. А второй, это билд на гранату и дробовик "Зенитка". В этом билде можно фейспалмить на 3-ем Мейхеме в любом испытании. Главное выбить талисман на пополнение хп от урона гранат. В добавок у Моуз вся ветка на уменьшение урона и улучшение щита, вот в итоге и бегаешь с 50к брони и постоянным регеном от гранат.
До остальных персов я не добрался и уже врядли, но из этих двоих мне Моуз заходит гораздо больше.

Добавлено спустя 19 минут 22 секунды:
Сейчас вспомнил, что с русским переводом название снайперки Lyuda перевели как Максим... И она гарантировано дается в награду за убийство всех приоритетных целей. Приходит в почту. Но уровень у нее будет тот, на котором вы убьете крайнюю цель. Поэтому советую отложить последнюю цель до 50-го.
А если у кого есть желание вернуть оригинальный текст в игре из EGS, то в настройках EGS, в доп параметрах командной строки пропишите "-culture=en"

_________________
Don't hate the player, hate the game!


 

Member
Статус: Не в сети
Регистрация: 10.02.2011
Откуда: Кемерово
Фото: 1
А у меня Зейн с Ванпанчем зашел, больше и пользоваться почти ни чем не приходится

_________________
Beastiya #2820


Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Новая тема / Ответить на тему Ответить  Сообщений: 257 • Страница 11 из 13<  1 ... 8  9  10  11  12  13  >
-

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Bl00dRedDragon, doc11111, Phenomenum, saf-saf, SioB, stopit и гости: 22


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  



Лаборатория














Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB | Kolobok smiles © Aiwan