Member
Статус: Не в сети Регистрация: 24.06.2009 Откуда: Урал, ВП Фото: 10
#77 Тема предназначена для общения оверов, играющих в Battlefield Общий взвод
Правила ветки
1. Сообщения по техническим вопросам работы игры лучше размещать в теме Battlefield: Bad Company 2 и Battlefield 3 в форуме "Игры", там же имеются и разные полезные советы по настройке. 2. ЗАПРЕЩАЕТСЯ приходить в тему только для того, чтобы поругать игру, разводить склоки и устраивать личные разборки. ЗАПРЕЩАЕТСЯ высмеивать, ругать или иным образом порочить предпочтение игроками режимов hard, soft или того или иного режима игры. Обсуждение поиска средств для взлома ПО, читинга, хакинга и/или их пропаганда ЗАПРЕЩЕНЫ. Просьба все скриншоты из игры выкладывать в виде чистого URL либо пользуясь тэгом URL заполняемым текстом. 3. Темы для обсуждения: - тех.вопросы и общее обсуждение по играм Battlefield; - обсуждение смежного ПО (тесты производительности в играх, античиты, снятие видео и т.д.); - встречи и мероприятия участников ветки, поздравления с различными праздниками; - обсуждение издателя и разработчика серии игр Battlefield (в том числе и в рамках игровой индустрии); - обсуждение игровых серверов, читеров, кланов в Battlefield; - обсуждение способов оплаты игр Battlefield и смежных продуктов; - выкладывание и обсуждение видео по играм Battlefield. Просьба придерживаться данных тем во избежание возможных наказаний. Сообщения, выходящие за рамки обозначенных тем будут удаляться.
Места разбирать можно? - один танк мой. (Зверя тоже в этот танк считайте)
Беру самолет.....один.
Добавлено спустя 31 минуту 52 секунды: Кстати вчера словил довольно занятный лаг в кооперативе. http://www.youtube.com/watch?v=OiuW68aTF8I Оружие у бота подобрал как патроны кончились, начал стрелять очередями, но тут кое-что прояснилось . Похоже на чит, еще бы неограниченное здоровье. На самом деле тут 2 лага 1 - боты неограниченно прут, 2-патроны не кончаются.
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 13.07.2010 Откуда: Мурманск
Susanin писал(а):
Места разбирать можно? - один танк мой.
Третьим будешь?
Grom517 писал(а):
Беру самолет.....один.
Да хоть два!! У нас из летунов на самолётах только ты да m0nty наверное, про остальных не скажу, не видел... На вертушку Печеньку бы посадить на пару с rubidiy-ем, эта парочка всем нервы попортит... Но это у них надо спрашивать...
_________________ Origin: JETC0M BFBC2: JETCOM Steam: jetcom75 или jetcom
Member
Статус: Не в сети Регистрация: 21.06.2006 Фото: 0
Да-ну, я так себе летаю и даже не думаю дотрагиваться до самолетов вообще, если только между ожиданием респа вертушки могу сесть и расстрелять верт противника ... и все.
Добавлено спустя 11 минут 57 секунд: Заглянул в свою статистику и увидел:
Код:
Дальнее попадание в голову 513 m
Из чего, если я снайпером вообще не играл!? Максимум какая-то оптика только на инжевой А91 ...
jetcom Да не, летунов много, еще retroPrm - умеет нервы попортить и усомниться в уроне самолетов, физике, да и вообще существовании мира. А кстати играть то лучше раш.
We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.
It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.
The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.
The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.
Bugfixes: Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings Fixed stat references on several dogtags Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights Fixed the G17 Supressed Laser not working properly Added alternate HUD colors to help colorblinds Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider. Increased the Spawn protection radius on TDM Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting Fixed several crashes and increased general stability Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake. Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time Fixed a problem where you could get green flashes on screen You can now reassign cycle weapons Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed
Balance Tweaks: Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired. Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges. Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range. Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo. Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec. Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec. Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA). Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots. Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed. Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills. Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast. Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles. Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets. Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns. Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles. Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range. Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod. Slightly increased the range of the 44magnum bullets. Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets. Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground. Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45. Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators. Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns. Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters. Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters. Increased the power of Stingers against Jets. Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased. Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon. Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode. Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic). Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals
Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.
Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.
m0nty, типа когда играешь за русскую сторону и вешаешь C4 солдат кричит по-английски. Меня порадовало:
Цитата:
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges. Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range. Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range. (превед стрельба аля бк2? ) it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. Plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts. (но это видимо в патче не будет, только в планах).
Ещё бы сквады допилить... Чтобы можно было создавать самому. P.S. Проверим, что дайсы поломают после патча по традиции.
Последний раз редактировалось dimanish 02.12.2011 22:58, всего редактировалось 1 раз.
m0nty, глянь ролик в ютубе. Там на консолях после нерфа вполне нормальный IRNV... Не такой палящий как текущий, но тем не менее выделяет фигурки на близких, средних. Так что смысл есть. Особенно на Тегеране и в тёмных проходах и участках.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения